24h購物| | PChome| 登入
2004-07-06 13:24:55| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

請不要再將徐偉賢與藍奕邦相比

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔該~
唔好再用徐偉賢同藍奕邦相比
佢地係唔同音樂風格既人
先講藍奕邦
佢較少作一d情歌
就算叫做情歌但唔係普通情歌
係”非一般情歌”
佢既情歌係唔太刻意表達
加上佢既歌太多以電子音樂為主
比較rock
而且編曲鋼琴並非主要
仲有佢既唱片公司sony一定為佢博命宣傳
無論咩節目都會出席
因此即使佢出席非音樂節目
都只係為左宣傳
並非藍奕邦既意思
之後講徐偉賢
佢唔只識彈琴
大家知唔知佢做咩學鋼琴呀?
係因為佢學彈結仔彈到十指好痛
剛巧佢家又有一台鋼琴
佢覺得黑白鍵好得意
所以佢先學鋼琴
佢以3年時間考到演奏級
仲有,keyboard同鋼琴係一樣
只不過keyboard少d鍵
而且keyboard只係電子音樂
徐偉賢既歌太多以鋼琴為主
而且佢少以電子元素
佢既歌仲有以管弦樂編成
可能佢係演藝畢業
接受古典音樂
相反藍奕邦並非音樂學院畢業
佢亦去過海外留學
接受不同地域既文化影響
因此,徐偉賢同藍奕邦雖然係唱作人
但係佢地既風格係截然不同
仲有,徐偉賢比較係作宣傳
佢既唱片公司係”音樂手作”
而sony只係發行商
所以sony唔幫徐偉賢做宣傳係岩眉
因為藍奕邦係sony既重點新人
真係唔好再比下去
亦唔好鍾意一個而講另一個既壞話
我唔想聽呀,得唔得呀?
我受夠喇~~~
仲有佢地唔係偶像
只係唱作歌手
以歌曲打動樂迷
而唔係用樣去博取樂迷歡心
咁樣再講下去人地聽到會點呀?
唔好似twins同2r,
boy’z同shine既fans罵戰,得嗎??
佢地兩位都係我好鍾意既歌手
我唔想佢地fans既罵戰而影響佢地呀
有唔少peco fans講過
係6月12日dpn fans係到嗌
但係冇peco fans嗌
之後pn fans係到睇死peco
我心諗
佢地咁嗌法只係麻木追星既表現
而唔係真真正正欣賞佢地既音樂
唉~~雖然我都有追過
但係唔駛咁誇張
”也許你聽這般的音樂
比那咒罵的人聲更美”
lee句真係正~
首句已經由peco同pn証明左
但係尾句就要由佢地fans做化
唉~~我只講完我心既野
有咩講錯請多多包涵...

ps: 第100篇日記要係咁過
好唔值
諗住整個”vampire豆知識”
唉~~算喇
下次再整番...

台長: 珍妮
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文