24h購物| | PChome| 登入
2004-06-18 19:32:07| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的非專業推介

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我考完中文,帶著我疲勞既身軀仆到去買pn既不要人見人愛
我去到cd鋪就見到pn隻碟
個封面都幾SEXY架~
打開內裡,發覺都幾豐富喎
歌詞本又有幾多相喇
PECO果隻得幾張...
而且又有英文翻譯歌名
而每首歌都有“不要XXXX”既字句
都幾發人心醒架
而我就鍾意“含蓄”,“快樂王子”“熱帶魚”同“自知之明”
但係PN隻碟好多都係佢D舊作
好在有D REMIX版
先有D新鮮感
可能藍奕邦既風格同PECO唔同
佢大多都係好寫實
冇D咩情歌喇
仲有呀,佢隻碟有CD-EXTRA
係“自知之明”既MV
拍得幾好呀
個FEEL又正~
隻LEE隻碟都係唔錯選擇
好勒,講完PN就講PECO既演奏給...
隻碟個封面好舒服
同PN有截然不同既感覺
而且又冇咁多相
只係得幾張
但我覺得好岩佢
我發覺隻碟全部歌名都係三個字
而且好似PN隻碟咁
每首歌都有“給XX人”咁
而且歌曲都唔係好多電子元素
同PN唔同既係佢有好多情歌
我就鍾意“演奏給”,“MY BON-NIC”同“主打歌”
哈哈~佢地都係同一間公司SONY
而且又係彈得和唱得之人
好喇,講完CD就講DRAMA
我推薦大家睇溥傑與皇妃
我覺得果題目新鮮講中國史
卡士之勁喎
但係符唔符合史實我就唔知喇
我只會以一個觀眾身分去睇
唔理史實既真確~

台長: 珍妮
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文