24h購物| | PChome| 登入
2006-02-25 20:08:42| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十月月記-_-!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

棄置左個新聞台好耐
唔得...要寫d野!!!
寫番4個月前既事



Oct

20-10-05
番工第4日
見過有人著波衫同converse
我已經放棄左斯文office look (查實本身都唔算著得斯文)
做media最好既就係可以著得casual (唔駛見客o個時)
同番學既時候一樣
唔駛買過批衫

lunch同winney等lift
一個同事出黎「新同事,你好呀~」
j:「你好」
w:「你唔記得人地叫咩名咩?」
r:「呀jen o丫嘛」
j:「好野喎」
r:「咁你記唔記得我叫咩名o丫?」
j:「raymond o丫嘛」
r:「犀利喎...」
好彩我之前睇左sitting plan知道個同事叫乜名啫!!


24-10-05
開始training~咁早上堂眼瞓到死左
仲有assignment添
今日見哂所有都係新黎既trainee計埋我一共7個
今後有人陪食lunch la~
佢地之中有d係由第間media agency黎
佢地話原來個個做media agency都要轉黎mindshare
咁我都好好彩喎...

放工去補習
(冇錯...我仲有補習...好搏)
F.4補習仔:「其實你有冇諗過做教師?」
「冇呀...做乜咁問...?」
「你教得好囉」
「多謝...我做教師會俾o靚仔恰死架...」


27-10-05
bday tea party
公司每個月尾都攪架
仲間唔中有sales lunch食好野
成日都有野食請問點減肥?????

放工後番poly攞畢業袍
然後好趕咁去睇joey演唱會

game of the show:
個camera pan 到去d情侶到就要錫~有一對有獎o架
見到個個咁溫馨
心入面有d感觸
唱到「怯」o個時
無端端眼淚就流
記得有次唱k唱「怯」
突然鼻一酸就黎料
呢隻歌真係...


*********************************

番左工之後
唔知係咪有寄託
又或者都幾鍾意份工
有幾個人話覺得我開心左、positive左、唔同左
引用klun爸爸用既字眼:「shine左」(哈~我係小太陽o丫嘛~)

也許大學時期有太多既挫敗感
以致變得有點情緒化同自閉
也許係我既多愁善感作怪
不過人人都有睇唔開既時候
只係唔好令自己轉入死胡同
到過左,一切都海闊天空

雖然我未至於搵到自己一直所講既o個團火
不過我會努力
各位共勉之

台長: 池田侑美
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文