24h購物| | PChome| 登入
2004-09-17 03:14:43| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

N年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係N年冇交稿
個台好彩冇俾人拆
但收視唔知仲會唔會有保證呢??

因為本台記者侑美o岩o岩被派駐去日本12日
緊接住開學好多野要做
又要執靚間房

唉...final year la
都未試過咁緊張
又要報IELTS、普通話應試班、日本語、輔學、補習
又要諗Dissertation既topic同consult professor
schedule咁耐都好似未stable咁
攪到個心好不安

不過覺得自己信心大左
有一兩刻好似黎火咁
我決定要做好自己預備投身社會
包括唔遲到,語言提升,儲$,早睡早起,扮靚,減肥
仲要睇多d同行既新聞
WORK HARD  PLAY HARD
最後一年梗要cher盡d架la

但係為左fulfill扮靚呢項
每日都要2粒鐘先出得門口又好似過份左喎

又好似今日咁
首先知道報日文o個度有d問題

然後話說我今日1132入到課室
heidi話:「仲乜咁遲呀?」
吓?遲左dd咋喎
「咩呀~1030喎…唔好咁矇la…」

shit! 開頭我仲以為佢講笑
原來係我百痴記錯今日番1130~
真係唔開心到想喊
一來我真係極度討厭人地話我蠢呀、矇呀
二來明明我竭力準時番學o家嘛…


*********
加油努力

台長: 池田侑美
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文