24h購物| | PChome| 登入
2007-09-24 17:58:19| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Cinderella

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Here I am
Trying to find my way
I’ve kissed so many frogs but I’ve never found a prince
I think they lied
I was promised much more than this
Where’s my happy-ever-after?

我來了
我正嘗試著尋找著我的方向
我親過了好多隻青蛙,但是從不曾找到王子
我想~他們說謊~
他們承諾我~不只這樣~
我永遠的快樂在哪裡呢?

Cinderella is the queen of a kingdom
Cinderella got the dream she was dreamin’
I wanna know where is my happy end
Cinderella got a prince and kingdom
Cinderella got the dream she was dreamin’
I wanna know where is my fairy-tale?

灰姑娘是王國裡的皇后
灰姑娘實現了她所夢到的夢
我想知道,我的美好結局在哪裡呢?
灰姑娘得到了王子與王國
灰姑娘實現了她所夢到的夢
我想知道,我的童話故事在哪裡呢?

Something’s wrong
’cause all my glass shoes break
And no one’s ever helped this damsel in distress
To hell with this
I’m not gonna waste more time
I won’t wait to find prince charming

有點不對勁
因為我全部的玻璃鞋都壞了
而再也沒有人幫助這個憂傷的少女了
就像在地獄裡
我不想浪費更多的時間
我不會再等待能夠找到白馬王子了

Cinderella are you really that happy?
Cinderella are you really that lucky?
I wanna know is your life like you dreamed ?
Cinderella are you really that happy?
Cinderella are you really that lucky?
I wanna know is your life like you dreamed?

灰姑娘你真的快樂嗎?
灰姑娘你真的幸運嗎?
我想知道的是,你的人生就像你所夢想的嗎?
灰姑娘你真的快樂嗎?
灰姑娘你真的幸運嗎?
我想知道的是,你的人生就像你所夢想的嗎?




(這是另一版的!也很好聽)

台長: Jen
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 歌詞 |
此分類下一篇:半糖主義
此分類上一篇:It’s over

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文