24h購物| | PChome| 登入
2003-12-29 06:30:00| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

劃火柴的故事......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

o係街角, 有一支賣男孩既火柴,佢今日好煩,因為o係佢手中呢個男孩...賣極都賣唔去,應該話, 好多人買左呢個男孩返屋企,但每家人最終都係退貨...

退返呢個男孩既原因家家人都唔一樣

(唔係話唔夾,就話呢個男孩唔成熟,有o的就話冇時間精神去照顧呢段關係....)

(你可以毫無原因咁愛上,又或者想擁有一o的野)
(但到你唔想要呢o的野既時候,你總有你既原因....)

冇人會特登變心架,佢鐘意你既時候係真心鐘意你,同樣地,佢唔鐘意你果陣,都係真心唔鐘意你.... 關於呢個小道理,呢個被退貸多次男孩,終於明白...

男孩問火柴:每次我都係真心對待接我返屋企既人,點解到最後都係得返我自己一個既?

火柴話:我可以讓你明白,但當你明白既時候,你就會失去我....

(火柴將自己劃著,呢一刻既光,令男孩見到自己身上著住第一家人比佢既衫,第二家人比佢既鞋)

(佢終於明白,雖然佢地都退貸,但冇佢地,就冇可能有組成今日溫暖既自己...)

火柴好快就燒著啦,光輝只係唯持左一陣,不過真係好靚.....

火花雖然短,但燦爛可以映逸o係我腦海入面....

男孩終於明白,可惜佢已經失去火柴呢個朋友.....

台長: vis
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文