24h購物| | PChome| 登入
2004-09-01 16:53:26| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

台長回歸囉~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇upload新聞…事關之前個香港寬頻個modem成日都好下壞下,用中大個56k又勁慢…唔想上網…灰~連reg科都reg唔到…

近排主要做過細O ge組媽,4日3夜真係唔係講笑,我最怕捱眼瞓.每日又出晒汗又淋雨,要等到起碼兩點幾先有得沖涼…做組媽係好開心,不過都體會到我組爸媽舊年ge辛苦.又過一年,我好似唔係做左好耐freshman咋bor…
overall嚟講開心過上年自己玩~我鍾意照顧人?定係我鍾意搞俾人地玩?其實主要係見到佢地玩得開心我會覺得滿足d~真組d仔女固然好好la,又投入、又精靈,睇到佢地每個都有佢地叻ge地方~好開心~又有6個仔女都係NA~~新亞人才濟濟!!!!YEAH~仲有阿仔接棒做class rep~
假組都好好玩,個個女都好得意,雖然短短一個晏晝我都唔捨得你地~要約假組聚!!

完左細O特別覺得之前晌TSD搞ge F7camp有意思,玩得開心又有意義~亦都明白到之前所遇到ge唔開心係”理所當然”,即使大家ge背景一樣,為左搞個開心ge camp都會搞到d關係咁,更何況大家來自五湖四海不特只仲要講理念!!講起TSD,um…係學到好多野,我真係有得到好多ge經驗,可惜…..如果係一莊好夾、有共同抱負ge人…會係幾咁開心~或者真係會”犧牲享受,享受犧牲”都唔定.點都好,Yr2要擺多d時間讀書,學多d~sit多d自己鍾意ge堂~做自己鍾意ge野~仲要多d同中同見面,我好掛住大家,唔想大家各散東西就冇左可貴ge友誼.

台長: 尚未設定
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文