24h購物| | PChome| 登入
2003-12-24 11:20:36| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

長洲旅行記事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天去左好多地方呀....上次同家妍去吃甜品的地方,我地去宿營的地方,
上次同miss去吃面的地方,海灘,張保仔洞,買紀念品的地方.....
雖然好似有d悶~但都好玩ge~
之後因為同我細佬失左約,所以同左我個fd去左買禮物...
搭渡輪去尖咀的時候,望著海,望著燈飾,望著某個好靚的地方...有種快樂...
d海浪聲好舒服呀...好耐未搭過渡輪啦...
係我旁邊仲有個好得意的小孩...好想逗佢添~haha~
同佢去完之後,回到家,己經九點幾lu...找佢,找唔到佢添...唔知佢同佢個fd點呢?
十點幾,終於忍唔住訓著左...醒來的時候己經係今日九點lu~=.="
今日係我最自由的一日,無野做,原本約左家妍同阿城,但阿城同我都唔係好舒服..所以可能未必會去..而我嘛~留係家睇下點先la~
聽日就聖誕la~好開心呀~希望聽日可以開開心心la~!!

台長: 影玥
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文