24h購物| | PChome| 登入
2005-05-08 12:34:37| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我有兩個好好的媽媽~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

祝天下母親,母親節快樂!!
思敏:母親節快樂!!
媽咪:母親節快樂!!
我好多謝耶穌俾左兩個咁好的媽咪俾我呀!!一個係思敏,一個係生我出來的。媽咪我知你點解咁疼愛我。因為你怕冇左我。我記得你同我說過你說你好怕醫生同你說我救唔返,而且好多人說我養唔大。你不但沒有放棄我仲好用心照顧我,所以我宜家仲係度。我好多謝耶穌在果時冇拿走我的生命,仲俾左一條疤痕在我手掌上,令我不會忘記這件事。如果唔係我到唔會認識到耶穌同教會中每一個人。可能耶穌要我把福音傳俾我身邊每一個人,唔知係唔係呢?
感謝主~~A man~~

台長: #詩*小丸子@
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文