24h購物| | PChome| 登入
2002-12-24 01:36:05| 人氣1,922| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

汪阿姐睇舒淇寫真解悶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2001年9月21日


前晚台灣發生有史以來最大規模的停電,令到全島癱瘓,變成一個黑暗世界!正於台北拍攝無扨百集長劇的羅嘉良、汪明荃及陳慧珊,竟有機會共度這個「歷史性」時刻,真係唔知叫好彩定唔好彩?

而汪阿姐更買來一本舒淇全裸寫真集在酒店大堂自娛,不少住客行過仲對阿姐眼望望添!




前晚11時許,台南兩間變電所因為輸電纜故障而引發全台大停電。

幸好無扨大隊所入住的酒店,大堂及走廊仍有後備電供應,但所有房間就「黑孖孖」,伸手不見五指。

昨夜剛在台北逛書店返回酒店的阿姐汪明荃,就只好與助手同坐大堂等電到,阿姐百無聊賴之餘,仲同女記者一齊睇舒淇全裸寫真集,情況都幾鬼搞笑,不少住客行過仲對阿姐眼望望添!

昨日台北天氣悶熱,身穿西裝的嘉良與陳慧珊在天母拍戲時,均侷到一身汗!


未停電前,嘉良及陳慧珊在西門町遇上大班香港師奶旅行團,眾師奶一見二人還爭相拍照癦簽名,表現極其踴躍!
汪阿姐猛讚舒淇靚


阿姐笑說:「我行過書局,買畄幾本書,見到舒淇砼寫真集,佢幾靚硇,咪買本箧睇瑶囉,冇乜禝呀,影得幾靚,唔淫褻呀……不過你疉(記者)准寫唔准影呀瑶!」

雖然成個台灣黑孖孖,但阿姐仍打趣說:「我已幾年冇箧台灣,忽然就遇上停電,可能我光芒萬丈皹!」

阿姐就睇寫真過日辰,當拍完戲後與導演去餐廳打牙骹砼嘉良,點知遇停電,便馬上乘的士返酒店,嘉良笑說:「阿姐光芒萬丈,我就拉住佢衫尾皷車邊啦!我咁多次出Trip做禝都係第一次遇停電咋!」

台長: 娜諾卡.瞳
人氣(1,922) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文