24h購物| | PChome| 登入
2004-01-14 20:45:00| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

13.1.04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

攰死人呀...踩足十六個鐘先返得屋企~~見太夜...

寧願搭的士返屋企都不願行去川龍街度等VAN 仔~


好開心呀~

終於見返JOANNA! 她是我的小學同學呀~~自五年前移

民去了USA 後都沒有見過~哈哈~~樣子沒有兩樣~~

跟小學一模一樣^^我也沒有什麼變過...

我們倆連英文名也沒有改過...哈哈~~好熟悉的感覺~

小學時代的片段立即浮現腦海~

雖然好久不見~ 卻有著說不完的話題^^


最衰今次找不著PATRICK GONG~~令到JOANNA 今次返來

的TRIP 不夠完滿呀~竟然連最FRIEND 那個也見不到...

唉~數數手指,我們的小學同學還在讀書的...真係一隻

手都數得哂...好似好悲哀咁...以我所知~~升到U 的只有我

和KOO YAU...以前一起在可風讀的...不是輟學就是REPEAT呢..

真係~~唔知點咁...其他人都好像變得壞了~小冰跟BF 一起住

潔心半攻讀~~阿珊讀IVE~~其他人~~真係..什麼音訊都沒有...

好似好唔知點咁TIM^^


傾下傾下,好自然傾到男女朋友的問題。救命>.<

世事實在巧合到唔可以再巧合...JOANNA 在USA 的BF 以前竟然

都係讀LA SALLE 架!!即係佢地兩個都識架呢...哈哈^^

原來佢地都好百厭...以前玩過好多TRICKS...好搞笑~~

我地兩個都同意─ 其實LA SALLE 的學生唔串架~~


與舊朋友重聚的感覺~好親切~~

JOANNA 份人都冇乜變^^ 一樣的理性,一樣成熟,

見返面~~不會有陌生的感覺^^

EMEM~~~希望你同你個男朋友仔會好好啦!

哈哈...我估~~佢會係個好老實既老公^^

台長: 橙子
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文