24h購物| | PChome| 登入
2003-12-27 01:44:00| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

MERRY CHRISTMAS

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

MERRY CHRISTMAS!

哈哈~~~好緊揍的GATHERINGS 又開展啦今日~~

首先約了EX-YU38 的6朵怪花出黎^^

BONNIE 又由USA 返黎..哈哈...我地已經見慣哂..

佢去左USA 之後,我地仲見得密過佢0係香港的時候..

大家可見..佢返香港頻密的程度..去到邊~


好多笑話呀今日~~

首先有雪菇新地...同埋雪菇日記..哈哈..

美儀呀..你點做老師呀..

讀音要正確! 仲有~~

唔好講咁多粗口...教壞細路呀你..

真係...

十個世紀未試過在短短三個鐘內聽到咁多粗口...

作死呀你~


死...仲有好多笑話...忘記了

呀~~係~~

有次幫佢地5個影相~

我話~喂CHERRIE~~你露LA 喎...

跟住PINK 話..呀?你有LA LA? 我都冇喎......

笑爆>.< 邊有人咁大聲講架...


跟住美儀(今日佢係碧咸頭) 又講佢D 'DEVELOPMENT',

哈哈...佢話個男仔有十個胸肌!

CATHY 跟住話: 蟑螂?

~~~~~哈哈哈哈><笑死我......

阿美儀...你D NON-IEDU 的IEDU人好特別咯...


真係~~好得意

以前美儀做HEAD SECTION LEADER

但而家出黎玩,都會以佢做核心~~

好鍾意聽佢講野^^

哈哈...例如會好關心佢呢期寂唔寂寞咁~~~

哈哈哈哈~~~~~~~

見佢而家讀PE 讀得咁開心,都好鄧佢開心呀^^

又玩足球,又入到手球隊~~

仲成立了MC 三人組(我覺得你地好冇科學根據+變態)

恭喜哂!!


快D 出黎唱K 啦~~

今年真係~~我地開左學BONNIE 都未走~^^

台長: 橙子
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文