24h購物| | PChome| 登入
2004-11-10 11:25:04| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生活~~~~=.="

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

生活係d咩?
如果大家好努咁為自己將來既生活苦腦緊既時候~~~~
我咁我已經係度...享受緊~~~當然啦,我窮到飛起(ps:離地兩尺)
享受左依大半年.....夠啦,咩都夠,廿幾歲人,仲考到倨健身教練牌,係時間
試煉一下自己啦~~~錢~~我黎啦~~~
其實我都成日問自己係長情丫?係唔想拍拖丫?無拖拍?定係無錢出街識女仔.....
個個都話有錢唔驚無女人~~~鬼唔知咩.....睇下幾多啦~~~
錢係可以對追女仔有幫助既.....咁生活呀個d都要既~~~~~
之不過並唔係大q晒~~~~
唉~~~眼見我有個17歲既同事,成日跟老細上大陸vv wetwet
真係墮落!! 不過有邊個靚仔唔貪玩丫~~~~就算係我老細個d 30-40歲既~~
咪又係咁.....諗諗下依d野都係唔闔年紀事.....你個人問題~~~~
難道佢地唔可以有一d 健康 d既生活嫁咩? 哀哉哀哉!!

台長: 沼澤衡者~~水雲
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文