24h購物| | PChome| 登入
2005-03-08 04:42:06| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2005年第一件最差勁的事加出賣加無助加..................

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這件是我在2005年第一件最差勁的事完全我都唔知道自己有咩可以講
亦都唔知道可以講乜,我只知道我現在的心情直你.............................

我現在只想知道

何謂一個好上司??
何謂一個盡責的好上司??
何謂一個好主管??
何謂一個盡責的好主管??
點解個頂頭上司包庇個下屬是正確的???
一個咩都唔理唔鬧人的人為之好上司??
唔通個員工比客投訴個team leader去幫個crew係正確(但個team leader明知個crew的態度係有問題)???
點解個上司可以包庇個下屬是正確的???
點解分屬同級(不計年資)下屬要向頂頭上司投訴點解唔知會當時人一聲????
點解下屬要向頂頭上司投訴點解唔知會上司一聲????
咁我究竟係未一個好上司??
人係有睥氣,發火大聲鬬係唔正常咩???
就算是我只是錯這個

以上問題有冇人可以解答到我
已經事發咗5日仍然冇人可以答到我
我現在每天上班另可遲到都不原見到佢3個人
佢3個人問我心情好些嗎冇事嗎??
我想問你哋想我點答.咩我仲有說話可以講咩????
哈..........哈................
我現在心情勁差都可以笑地上班,我都算勁了可能我傻了........

台長:
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文