24h購物| | PChome| 登入
2004-07-24 14:01:48| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

 〔〔 爆笑 〕〕親身故事~笑到停唔到ar~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

案發日期:7月24日
案發時間:12:00noon-12:30pm
案發地點:我屋企ar
案發經過:大約係11點幾,我去左凱珊個論壇,
     (http://www.forumscity.net/nbd/
     雖然知道自己最怕d鬼鬼怪怪ge野,但係我受唔住好奇心引誘,入左個名為<靈異xx間>ge討論區,入面有篇文章ge title係<入黎之前要做好心理準備>,我click左入去,好彩幅相太大,我淨係睇到上半部份,但係我已經驚到即刻熄左個視窗.

半個鐘後,我話左俾我細妹聽,佢話想睇但係又好驚,於是搵埋工人一齊睇,我同佢講話:佢要睇就自己開,我出廳等你地,睇完要熄番個視窗先好叫我.

佢地開果陣都仍然十分鎮定,因為我部電腦慢,出幅圖都有排出,我細妹仲話:點解得隻熊貓係度ge?點知講完呢句之後,我工人就尖叫根住就一枝箭咁衝左出黎,我細妹就吊住佢尾,原來淨係得我工人睇到幅鬼相,我細妹"hip"埋左眼冇睇到.(沒義氣!)

**大家要留意,此時部電腦果mon仍然係俾幅鬼相佔據著ga!**

我就叫我細妹入房熄番果幅相,點知佢死都唔肯,之後我突然醒起:我有開螢保ga ma,我地咁耐冇郁部電腦,我d可愛ge狗仔一定走曬出黎la~    我細妹聽完之後先肯幫我熄左佢,點知佢一入到房,就嗌住救命咁出黎,我問佢咩事,佢就話喇:幅鬼相仲係度,大大個係正中間ar!之後我先醒起:我一直都開住歌仔聽,係唔會有螢保ga!!!!!

sorry ar~我唔係有心ga~(內疚中)

之後我地就要諗點樣先可以熄左幅相佢la,有勁多方案wor,eg:(呢個我提出ge)攞本勁大+勁厚ge琴書擋住自己面,淨係望住地下,入到房之後就用本書"o者"住個mon,然後就熄相.但係呢個方案最尾俾我自己否決左,萬一一失手就會同隻鬼對到正一正,到時就放完暑假都未必訓得著.
最後我地決定左唔會熄幅相,因為我地要<蚊插so> (好似搞到好大件事咁= =)
原定計劃係由我"hip"埋眼入房摸"插so",然後一蚊就乜事都冇la~
點知我入到房,摸黎摸去都搵唔到個"插so",我又唔敢睜開眼bor,於是我ar妹就入黎救我喇~(叻女ar!要頒個金紫荊徽章俾佢ar~)
佢搵張"被"包住自己(即刻好似d人扮鬼咁呢),由於佢係睜開眼ge,所以佢好輕易就蚊左個插so喇!

故事仲未完ga~
熄左部電腦之後大家就坐落低,冷靜下la,點知無lala電話響wor~我工人同細妹都唔敢聽wor(後遺症),咁我呢d義氣仔女黎gama,咪我聽lor~好彩~老豆黎ge,咁我咪將件事講左俾佢聽lor,佢話:乜你地咁都有得玩一餐ar?哈哈哈~就係咁la~

我e+諗番起都笑餐飽ar~

台長: 9仔
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文