24h購物| | PChome| 登入
2007-08-10 22:42:15| 人氣127| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Dir en grey CLEVER SLEAZOID

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Wake up you’re dead

Doing meaningless shit over and over
I’m just a third-rated star covered in blood
See the prince on the rocking horse,his polished face looks cool
I’m just gonna spill my guts on you

Under the name of Justice
You can’t break my soul
Under the name of Justice
Kill yourself
Think,you moran
Fall out of line you cockroach

Right,left,front,and back,it overflows with despair and pain
They say this anger,this emotion,and this passion is all a lie
Wither...
I’m not even trying to justify myself

The dark dark Sunday,the blood starins
You can’t save yourself
The dark dark Sunday,the blood stains
One day I will fuck your parents

This is the last time
Welcome to the garden of destruction
声も出ないくらいに...そんな今に一人と気付く
The night is cold and long
The night sky is deep and wide



http://www.youtube.com/watch?v=P9QfqyaqhTM


歌被我聽爛了

中譯:

醒來時你就是死的

重複做著無意義的事
我只是個渾身是血的三級明星
在馬上的王子,英俊的臉是那樣的酷
而我正想要把我的内臟潑在你身上

就以正義的名義
你不能破壞我的靈魂
以正義的名義
自殺吧你
想想吧moran
你只是個灰塵 你這蟑螂
絕望和痛苦包圍了我

憤怒,情感,熱情都是謊言
已經枯萎了
我也不能為自己辯解
就以正義的名義
你不能破壞我的靈魂
以正義名義
自殺吧你
想想吧 moran
你只是個灰塵 你這蟑螂

暗黑的晴天 血色的污點
你也不能解救你自己
暗黑的晴天 血色的污點
總有一天我會FUCK你的父母
這是最後一次

歡迎來到毀滅的花園
不要出聲 否則馬上就會被發現
夜是漫長而寒冷的
黑夜的天空是深邃而廣闊的

台長: Mobbie
人氣(127) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Music |
此分類下一篇:東京事変 Tokyo Jihen OSCA
此分類上一篇:L’Arc~en~Ciel Seventh Heaven

〝★悠喵﹏
那張血的照片好噁XD&quot

現在是農曆7月耶!!

想嚇死人噢
2007-08-14 12:38:02
版主回應
喔因為那個主唱很愛自殘
很喜歡在演唱會上讓自己的嘴巴流血啊
拿刀割自己和自摸
很HIGH耶
2007-08-14 17:28:18
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文