24h購物| | PChome| 登入
2004-05-25 19:33:39| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好客之道

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上星期3 開始一連做3 日導遊,開頭都會覺得幾開心,因為可以帶個friend 去好多自己認為好有香港特色o既地方,係佢參加旅行團唔會去o既地方,不過可能呢d o野只係我一廂情願,佢 (同佢mum) 只係想買d 平o野,女人街、旺角花園街、波鞋街,可能遊客區先至配合遊客o既口味,我絕少o係女人街買o野,行就會o既,所以"講價"o既技巧都唔係好掂。

用英文行女人街,亦都感受到做遊客會點被人當水魚。

首先發覺d sales 好多都有大陸口音,無o左d 歸屬感,有少少深圳feel,不過呢d 都唔緊要,真係估唔到佢o地連推銷手法都一樣,真係忍唔住講一句:「今時今日咁o既服務態度係唔得ga la!」

事源係咁o既:

我o地食完麵之後就由家樂商場o個邊行女人街,我個friend Michelle 同佢mammy 對o個d 閃石髮夾好有興趣,所以我o地就入o左去。恐怖o既經歷就開始,首先佢o地好似好好客咁攞d 髮夾同佢o地兩個試,至於我只係旁觀同俾意見,因為我係一定唔會買,完全唔係我o既style,太娘la,所以呢次都係我第一次入呢d 舖頭,好la,試試o下無la la又o黎煩到我,我已經講o左十次我唔想試,頂,佢竟然問都唔問就除o左我個hairband,what the hell? What the fuxk you think you're doing? 不過我無講出口,因為佢兩個仲未揀完,我忍! 佢o係我個頭度搞完一輪之後,就問我鍾唔鍾意,阿姑,仲洗問,緊係唔鍾意la! 跟住我就好快咁除o左個髮夾,絷返d 頭髮; 呢位阿姑仲仍然未心死,仲想攞d 娘爆髮夾o黎,我亦一口拒絕,最憎d 咁煩o既人! 好彩佢o地終於都揀完,咁就問o個兩位阿姑幾錢 ── 4 個髮夾要成 $306,唔好去搶! 我o地聽到就走人,因為 Michelle 話佢唔想要,跟住佢o地就緊係o係度死拉住我o地,之後減到$200,不過都係穩你要la。兩個阿姑開始發難,話佢o地無生意,我心諗你自己攞o黎o既,開天殺價,鬼買你d o野,跟住佢又話佢o個d 係韓國入口 (咁又點? 韓國o野就係貴o野ga la? 你唔好話係南非o黎!) ,我o地都無理佢o地,佢o地竟然離譜到拉實 Michelle,唔俾佢走,搞到佢叫晒"help",咁我同佢媽咪即刻返返轉頭救佢 (o個一刻我有少少被人打緊刧o既feel)。佢媽咪最後怕o左佢o地諗住$125 同佢o地買,正當佢o係銀包攞o左張$100 紙,當時我同Michelle 都不停話唔要 & 快d 走,個阿姑就一手搶o左張 $100 紙,真係火都o黎埋,佢宜家分明係搶,跟住又用佢d 唔鹹唔淡o既廣東話講o左一大堆o野,不過我就好大聲咁話:「喂! 你攞返d 錢o黎先!」佢縮一縮隻手張$100 紙就唔見o左,佢一定係賊!!! 「你再唔攞返d 錢o黎我就報警!」最後anutie 話多一事不如少一事,就咁用o左 $100 買o左。

Michelle 之後同我講she's scared,呢間簡直係黑店,影衰晒我o地d 香港人 (但我諗呢兩個阿姑並唔係香港人),搞到佢o地行完間o野之後都怕怕。

不擲手段都唔係咁ga!? I'm not scared but I feel ashamed. 我仲聽到一個sell 完一個金髮女郎,但佢就一d o野都唔買就走o左,o個位又係一個操唔鹹唔淡o既廣東話o既一位阿姑就講:「死鬼婆!」我聽完都有d 側目。消費者係有權利選擇買o同唔買,唔洗咁係ma?

好彩呢d 害群之馬只係一少部分,有好多都好好客,為我o地爭回不少分數。仲記得有個伯伯話如果我o地覺得tired,就去附近o既茶餐廳。呢d 先至係香港人o既好客之道ga ma!

我唔鍾意去深圳買o野都係咁o既原因,個氣氛一d 都唔relaxing,好似成日都有人arguing 緊,好唔舒服。

台長: 大汶
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文