24h購物| | PChome| 登入
2004-09-17 03:50:19| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

maturity>?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日上左一堂好寶貴的design堂...
一睇judyanna的portfolio...就已經呆左...
我地太渺小喇~

之後同阿軒,yanki,becky,danny,祖宜,阿rick食野
嗯...之後就返hall打下機...sleep左....

返左屋企食飯...
stay with mother...
點知又有野煩過....
點解佢成日都係咁無黎進步過...
已經衰過兩次...都唔夠...
累左咁多人....都仲未夠...
點解...
而家仲要push我去死...
我唔係唔想幫...
不過實左幫唔落手...
點幫呀
到時有野我係唔係要坐監先....
好彩阿哥幫我...

都係好唔開心....
好煩...
成日都諗點解自己會係o個個咁唔開心既人....
我既人生原本應該係好好...點解會做成而家呢個局面呀?
我有好多dreams..都唔係好過份...但係自己點解都實現唔到呀?
咁多顧慮我都唔知點算好...不過唔係呢樣野我都唔會有咁既personality...唔會咁錫我阿哥同我屋企人...except....算..
我只係想我阿媽唔好再煩...佢會死囉....please help me

係巴士上...一路聽歌....一路眼濕濕...
真係好down....
諗番起阿kate講個d野...
我諗我比佢堅強好多...或者係溫和好多...
起碼我係一個男仔...
點都要企番起身....
自己都咁大個喇...
係要成熟喇......
自己都理唔好自己....屋企人會更擔心....
我係屋企...真係好想講話我補習少左鐘數....收入會下降..
但係最後都無講到.......
唔想再令佢擔心喇..........
自己搞掂啦.......

同左andrew仲有eamon飲野...我都係只可以飲juice...仲有係on dosage......

大家都大個左好多喇.....
21歲就要諗呢d野?
咩叫成熟呀?
好vague....
唔知點講...
我叫成熟?
唔係....唔知.....唔明......
傾左好多校政....校風.....仲有舊生會...
我諗我遲下都會幫下andrew手搞舊生會......
呢個都幾好的work!~
share....
傾左好耐....呢兩個都係我既死黨....
eamon...同你識左唔係好耐....但係共事後就大家明大家...thx你好多呀~...雖然唔係成日見到你...但係我地都係死黨.....
andrew...呢個更加唔使講啦....同你識左9年...黎緊頭......你每次返黎我點忙都要見你......唔見你真係會好掛住你....你都係我的死死死黨呀~...enjoy你的holiday...祝你係cambridge拎1st honour~你得架...舊生會個度我諗我可以幫下你呀!~你有咩find我啦.....fd既...兩月劦插刀.....
thx你地.~

台長: 阿魚
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文