24h購物| | PChome| 登入
2004-06-04 14:11:08| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

終於上到個網喇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於上到個網喇
上左兩日都上唔到
個server真係有問題呀

嗯...好.....
星期二...開GM
開到四點到
我就走左去補習
返HALL...
原本諗住去行街街買衫
但係都係無去到
hea
hea~~~~~~~~

星期三...哈...
嘈醒左鍾雲峰
但係要成兩點先食野
食到三點
之後又匆匆忙忙咁打左mj
有我,比,拜仁,占士
打到好搞笑
打一陣
又去換衫
打一陣
又去gel頭
哈...
去到藍田補習
隻小朋友病左
補左一個鐘
我同蔡勇圖行街食飯
好耐無見啦
都九年朋友黎緊
好多野傾
佢係好搞笑
我都明白
人係會長大
長大的程度就因人而異啦...~!
好開心!~

噢...星期四
第1次去ceo唱k
都okay靚架d房
不過d野食就真係差d
服務態度都幾搞笑....!
我地支莊d女仔真係好搞笑
唱唱下跳上張sofa度....
係五部輪唱~零4好玩~
好搞笑
尤其係阿比唱:豪華版...
哈........!~
玩完一輪...
又去做正經野
問阿roger交流團
其實佢d野係之前con day問過...
好似無咩得到咁...
唉...
不過有另外的收穫
阿joyce幫我地發出去問下d professors有無contact..幾好呀
之後我就走左去恆隆中心拎旅行社資料
拎左一疊
慢慢睇
返左屋企食飯
之後同阿拜仁去做左一個鐘gym...跑左30mins步
再同阿豪仔,mok,拜仁打mj
一打就打到六點
真係激
仲要係好緊張的打
打到個個都七番起糊
好搞笑


台長: 阿魚
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文