24h購物| | PChome| 登入
2005-01-18 18:57:18| 人氣77| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Yannie~生日快樂!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17-01-2005 (星期一)

Yannie..Happy Birthday!!

起身..即刻向TST進發..
到了Poly找亞牙..因為要去剪頭髮
行了一個圈..有些未開門..又去了開另一間..
但又唔夠髮型師的..所以同牙是同一個人剪的..
我好似無剪一樣..係前面短左..
之後..牙陪多我一陣..她去了唱K..我就返Poly開會

今次好快..好快evaluate完..就等新莊商量一下post..
甘一等就等到五點先開完
去了Italian 食了個薯條..
一去到同Yannie不禁一齊講左一句”嘩!甘少既…”
嬸嬸唯有俾多小小我地..途中..見了LowC一會兒..
等到六點幾..我們起程返沙田了..
火車好多人..好恐怖呀..d人係甘迫入來..

去到沙田..我..Yannie同釗先行..
Takei&Tart就等Sica&Jacline來…
目的地是禾輋大排檔..
坐坐下..屋企人又叫我去買莎布..話亞爸整親..
返來一陣就有野食啦~~都不太差的..

食完同Yannie去washroom
他們準備個cake..釗中途打電話來..
叫我去買香口膠..但我覺得好奇怪甘
所以話叫我地去買野飲..唔好意思..
因為甘..好似鬧了釗一陣甘..sorry..不是的

返到去..張檯好clear..但無cake係中間..(我有點失望!!)
食完..大家一齊行返NTP..返屋企啦…

返到入bedroom..唔對路..
張床鋪住條scarf囉..原來BB所謂..
太過份啦..好彩無難..無dirty到..
唔係喊死都似~~~

台長: 尚未設定
人氣(77) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文