24h購物| | PChome| 登入
2004-05-22 14:52:00| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22 / 05 / 04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日放學係學校遊蕩,

等到4點半就去楊震個總部度搞個大哥姐"成長的天空"既畢業禮,

凍到爆囉,

跟住又悶,又眼訓喎,

唉....早知真係唔去啦,

去到8點,wing就幫我地同輝哥講話早走,

之後我就同wendy、ki & wing去左旺中行街街啦,

點知去到女人街附近,

我同wing差D俾人偷野呀,

好鬼得人驚囉,

真係一言難盡呀,

原來夜媽媽同D女仔去街係好危險架!

跟住我地去到旺中,

就去買上個星期我同wendy睇中左既o個條短褲啦,

點知wendy要既o個隻色賣晒,

搞到佢冇得買,

咁就搞到我好唔好意思咁買左我o個條啦,

唉呀.....好似有D寸添.......

跟住之後我就走lu.......

返到屋企九點幾,

食咪飯都搞到十點,

呵呵.....真係好晏囉!

----------------------------------------------------------------------

今朝訓到11點起身,

好似都唔係咁夠訓,

下袖冇街去呀,

係屋企做功課,

好悶囉............

兩份問答,做到想死咁制,

唉.............

搞到而家做完覺得好暈.......


-----------------------------------------------------------------------

肥Wen,

以後唔好叫我「麗麗妹」啦,

我真係會打人架,

問你驚未,

唔準再咁叫啦........!!!!!!!!!!

台長: Iwin
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文