24h購物| | PChome| 登入
2004-05-24 09:44:20| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

23/5心與痛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

瞓左好小好小,約八點起身,幫阿Ling睇細路呀(係Awana的細路)。
要多謝阿Ling間接給我這個機會,雖然一開始唔係好融入到,但融入左之後~好開心!
佢地想下個星期繼續見到我呀;有個小朋友請我食一塊朱古力曲奇;又有個小朋友(儀)叫我玩「花仙子畫冊」;仲有個小朋友(巫仔)捉住我玩;但邱仔好唔聽話!^_^
一齊做善事~樂施米

聽到有人話有些唔舒服,嚇到我……
唔理咁多,同小豬鳳梨食完飯就趕快過黎,見到妳冇事‧放心^_^
敏感‧唔靚?哪會!我喜歡的‧始終是我所喜歡的;最喜愛的‧甚樣也是最喜愛的~可愛~
麥樂雞、兩種醬;麥旋風、兩口味;公園內、兩小杯;一石櫈‧兩個人‧絕對足夠的兩個人~

買唔到野呀!都冇咩所謂,之後突然約打波,當然打啦!飛左果幾日冇得同你地打喎!應該好餓冇力打波,估唔到打得羸,麥當勞嘅野食可支持到咁耐?當然不是!支持我嘅係食物內蘊藏的心意~

PS:小心身體呀!可以的話~但願憑心‧為妳承受病痛

台長: RMbe
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文