24h購物| | PChome| 登入
2005-07-28 21:42:54| 人氣136| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

集中力

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大腦從來都唔會便秘, 寫不出來都係因為我懶, 我經常發白日夢, 上堂發夢呢一個不良習慣由小學已經養成, 小學時發夢好會諗自己係卡通片主角, typical例子係"假如自己係魔神英雄傳o係飛雲, 我會唔會拯救地球定係就咁開走部神龍號算Q數, 創介山?! 等下啦!!" 到大個啦, 諗下點樣殺人藏屍, 精神上污辱下隔離位條索鬼妹, 點樣發達? 點樣洗錢? 去邊度旅行? 諗下Brad Pitt有幾型, Troy, 亞里士多德, 柏拉圖, 尼采, 蘇格拉底, 愛因斯坦, (愛因爛坦?! 哈哈! ), 李小龍, 邵日夫, 葉旋, 袁彩雲, 麥嘉琪 = cheap = 我喜歡.

"人類係從成長中腐爛. "

我識o既野, 知o既野多左. 換句話說, 我o既集中力係隨年紀增加而減弱. 可能係咁, 所以我越讀越差, 上個sem大炒, 但又未至於要defer咁大獲. 不過冇顏面見江東老父啦. 我知錯啦, 不過都要頂硬上啦!!!!

July highlights: Bloc Party live concert (7/10), 杜魯福400 blows, 馮小剛手機, Woody Allen Manhattan.

台長: 葉廠長
人氣(136) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文