24h購物| | PChome| 登入
2006-10-10 20:14:16| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

『~孤单の尕晶晶 =.=

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我覺得你去左澳門lei段時間對於我黎講其實系一個考验 因僞我本身就討厭有距囄的愛情而且我并吾系一個甘專一葛人 lei段時間我諗我已經習惯生活里面無你 因僞我已經無再喊喇~~两個人一齊系應該每日都好開心 但我地衣家并吾系甘 讲真戈句我衣家真系一D都吾開心 lei個暑假我無一日過得真正開心 因僞我身邊缺少左你 我知道我地变成甘系大家都吾想見到葛事 最吾想睇到lei件事發生葛可能都系你...其實我諗有时你真系好想去关心我好想去僞我諗只不過你真系无時間 而我又成日誤會你无心装载 我吾應該對你要求甘多 知足常楽ar ma...遟d我就要翻學喇 到時我都会將我地葛感情摆埋一邊..我地...顺其自然喇 好無?



台長: 咏咏
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文