24h購物| | PChome| 登入
2005-04-10 02:19:00| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我不愛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3年前係甘,3年後係甘.你終于都等到今日啦..賤人...

............................................................

無感覺.蹦潰了?

咩都講唔出,當我聽到好多好多針對住我來講既説話既時候.

我完全無感覺...反應唔過來...

係我錯...?係我錯...

逃避係我既專長...我善於運用,就如你一樣.每次問題出現後..

你總會當無事發生...

由你家門達出第一步,精神好似有點仿佛.

cheap精...佢面對住我走過來...

電話中既,應該係你吧?點解我一步出你家門.佢就會走回頭?

.........................................................

無理會,反正唔想理會.有種徹底受夠既感覺.

我唔會再在乎你,唔想再對你好,更加唔想再付出.夠了.

但我尚未能做到唔愛你.只可以唔再甘愛你.或者,慢慢去習慣唔愛你.

愛太多,放太多得到既係呢D我寧願唔要...唔會要...

適可而止...太多藉口比我透...

點解要人地揀我唔可以我去揀人?我都有選擇權利.

點解我要甘委屈自己?點解唔可以硬心腸點?

愛已經讓我認識我自己.感覺唔到你只感覺到失去自己.

..............................................

唔知到纍到眼腫既你係米真係可以訓得到.

對唔住,我唔可以再為你體諒太多,唔可以再去寬容太多嘞.

我好愛你,我承認.但我無辦法再去承受多次刺激.我無呢個勇氣.

夠嘞,真係夠嘞.對唔住.



台長: Azaz.mm*
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文