24h購物| | PChome| 登入
2004-07-11 07:14:51| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Gold Coast旅行日誌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





1/5 Saturday
7:00 Sydney Airport
8:00 Gold Coast airport ( Coolagata???????)
一個鐘頭機就到左Gold Coast(原來內陸機係唔serve Beverage架~全部都要用錢買)
Check In之後抖左幾粒鐘睇下地圖興起就決定要去一個 Dam
11:30大水霸:Hinze Dam
真係好靚好靚(((((不過無帶到相機)))))~係個LOOK OUT一邊食雪條一邊望落去下面目到成個DAM。。。。梗直爽呀~
(當日天氣好熱+去時要負責睇地圖搵路~行錯唔又俾人話我~咪過唔驚呀~壓力都不知幾大呀)

16:20 某Market....
好似遲左D囉~
收爐LU。。。。

返歸+外出晚餐~
呀~差D唔記得講Car park對面帶有個小型既遊樂場~除左有D專呃細唔路他屋K人$$$既小童BUN G JUMP之外仲有D大人玩既機動遊戲架~有跳樓機~仲有一個令我笑到成隻蝦米咁企都企唔直既機動遊戲~
個機有幾恐佈幾好玩我唔識得寫出黎囉~但係見到D人由好緊張咁坐上去READY啦~好輕松咁升上走欣賞下夜景﹐雙腳FING FING咁再由慢慢細聲叫再大大聲尖叫。。。。真係可以令我狂笑囉~好老實~當時既心態係覺得佢地俾部機轉到咁有D恐佈+抵死呀~哈哈哈哈~人性醜惡既一面盡顯。。可能因為我HUNNI見到我笑成咁佢0係度笑我呱~兩個傻佬就咁企係度睇人玩都得到好大既娛樂~諗起到想笑。。。

2/5 Sunday
本來今日唸住買ticket去Movie World~但係我地遲左起身出門口~太遲啦~去到都唔夠時間玩~
唸住TUE再去~平日應該無咁多人呱~~~

今次帶埋相機去多一次個Dam既look out 影相~因為今次識路啦~所以20分鐘就到~ 哈哈~
跟住又經過大約2小時既山路去搵falls~~沿路好明顯係要勁睇maps同埋問路啦~係一間毫不顯眼既小餐室食左個我同hunni都勁話好好好好味既pie.....Yummy~~~~
終於都俾我地搵到個Twin Falls 啦~

玩完咁梗係又要食啦~因為唔想日日出街唔知食咩好~所以返到屋K夜晚去左Supermarket 買野~俾我地買到最後一隻雞~~~$AUS 5蚊一隻雞~你話抵唔抵~(食0個D呀~唔係叫0個D)
Hunnie 話不如買左D野去個琴晚睇人慘叫玩機0個個PARK睇住D人玩一路食~一定好開胃喎~哈哈哈哈~~

台長: inti
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文