24h購物| | PChome| 登入
2005-03-16 22:25:01| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

wOrk~~~>StuDy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開始覺得番工比番學好
我開始不明白番學的意義
番工可以學到好多野,除左$$$,可以見到好多"操"不同語言的人,可以試著用自己半桶水都冇的英文同普通話,與他們溝通,有點怯,但很有趣.
番學,我唔知為乜,上課等落課,番學等放學,仲成日有d野篤眼篤鼻(可能你地都會覺得我篤眼篤鼻).......
...........我恨.;........我恨人家炫燿.....炫燿佢有我冇的東西..
矣...我係咪好幼稚...鬼叫人地有咩......人地要晒我都冇計架.......對不對?
而家個人都冇乜記托......就係番工番工番工番工.....
有機會去凱悅飲....可能你地會見到我架.........

台長:

您可能對以下文章有興趣

人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文