24h購物| | PChome| 登入
2002-11-28 22:47:28| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

超開心!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日發生左兩件喜事

案發經過:

今日我係劈頭第一個就領事館 present 既人, 但因為冬天我需要 "冬眠"... so 最終都係未做既!

今日同 sam sir 講... 大家都無言以對, 而我亦都唔敢叫佢俾多次機會

校長今日好遲先黎睇我地 o'day 既 pre-presentation... 但只係睇得一 group...
sam 一黎就話: 赤柱果組啦!
我同 alfonso 都好無奈咁出左去 present

原來校長都幾搞野下~
佢叫我自我介紹既時候叫 "nana"! 哈~

pre 完之後... 校長讚左我好多野... yeah!!

then...
落堂既時候, 我膽粗粗咁走去問 sam sir...
nadine: 阿 sir, 可唔可以俾多次機會我做呀?
sam: (微笑) 好呀, 冇問題! 難得你哄得校長咁開心~

總結:
第一開心...
有多次機會補做 turkey visa

第二開心...
我咁大個女都未試過俾 "校長" 讚!

總總結:
我今日由大 bi 口中既 "present 小魔怪", 進化成阿 todd 口中既 "present 神" lu... 嘩哈哈哈哈!

總總總結:
真係 last 勒!
我從未寫過咁長既 note!!

台長: 拿癲
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文