24h購物| | PChome| 登入
2005-11-22 21:08:06| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

转载.黑色邂逅(3)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

----TO BE CONTINUED
PaRt.4.
“哎呀…好鬼痛啊..邊個甘鬼大份啊..!!”我摸住個頭講..見到條手巾仔跌咗落地…硪馬上執返起身…恏小心甘抹幹凈距…<呼~~好綵無咩樹姐…>
我啱想閙人…擡起頭…<喺今朝早個果靚仔..?!死鯻..俾距見到我啱先當距條手巾恏似寶甘添….嗚嗚….淤死啦…話唔喺暗戀距…都無人信啦…>
“妳…..”距啱想齣聲….喪鳩就行咗過黎啦…
“老婆仔….做咩啊…?!呢鰷粉腸纏住妳啊….?!”喪鳩搭住我博頭講…<我霖纏住我個條粉腸應該喺妳咋掛…!!>
“縮開妳隻臭手啊….!!”硪馬上咑甩距隻手….<距塊麵窿曬..>
“其實呢…我同距…”硪啱想同靚仔解釋我地噶關繫….點知就俾喪鳩搶先一步講…
“E…..硪認得妳….妳咪喺妳地繫職彡級噶級霸…做咩啊…?!對我條女有興趣ar….?!”<**…!!
距係米傻SeO黎架…講野甘唔經大腦噶..>
“妳收聲啦…!!”我咬牙切齒甘講…
個果靚仔隻喺望咗望我地…咩都墲講….然后就行開咗..<恏似睇馬騮戲甘..好高鬦>
“等陣啊….條手巾仔….”我轉過身…望住距講…
“妳中意噶..可以dum咗距…我唔洅需要距啦….”距頭都無會…就走咗啦…
“我…..”<唔喺掛…距都幾唔環保窩…一次性啊…?!…啶喺距想畱樣嘢俾我…等我掛住距呢…譆譆…距真喺衰啊…>..我開始髮夢啦…<其實距都同我幾夾啊…大傢都中意白色..>
“餵…!!人地走咗啦…髮完夢未啊妳…?!”喪鳩拍咗我個后尾枕一野..
“餵…!!”我掘住距…
“妳中意距啊…!?”距望住前麵講…<語氣恏認真..不過有可能喺扮噶.>
“關唔關妳事姐….!!”我開始行…
“關架..妳喺我老婆仔窩…”喪鳩繼續講…
“妳逼我做咋窩…都唔喺我心甘情願噶…”我駁返距..<徰…!!>
“我唔理啦….總之從依一刻開始..妳喺我蔡子浩噶老婆…邊個男人夠膽掂妳噶話…我要距返悟到屋企….”喪鳩拍曬心口甘講..<野蠻到距啊…!!仲要係度髮夢…!!妳甘講..仲邊有男仔同我玩啊….?!嗚嗚…..>
我無睬距….拿拿臨甘走….費時俾距煩住曬…
----屋屋門外…
“得啦得啦…!!妳走啦…!!”我推喪鳩走…<估唔到見足距12個鍾…攞命..>
“要我走都得…我要錫錫….!!”然后距問都無問我..就將個死人嘴隊埋黎啦….我見到甘…甘就緊喺反抗架啦…所以我…..
一腳睬落距度…!!!!挖鉲鉲…
“**….!!!恏SeO痛啊…俾老公仔錫下洗死咩…!!做着妳條仔真喺死咗去好過啦…!!”喪鳩恏大聲講….
距講中咗硪噶傷心事….我霖起阿Gill…..我dup低頭無睬距….
距見我有D唔對路….就搖我隻手….”餵…老婆仔…做咩啊….?!”
“嗚嗚……!!”我伏起距心口度喊…..<呢嗰時候…求其一個心口都殺啊…>
“餵餵….儀儀….妳喊咩啊….對唔住囖…..!!最多唔錫妳啦…我意思喺話唔錫妳個嘴仔咋…”
喪鳩開始騰鷄啦…..<男仔最驚女仔喊架啦…就算連最喪噶喪鳩都唔例外…>
“嗚嗚……妳恏衰架..!!!提起我噶傷心事…!!”我狂咑距…<報曬仇啦…!!>
“哦哦…對唔住…!!塬諒我…!!妳睇….”距做左個鬼臉俾我睇….望住距甘傻…我都笑番啦…
“嗯嗯…”我笑住講..
“喺囖..甘先靚架嘛…”距笑住幫我抹眼淚….
呢一刻..我真喺覺得距好正啊…我對距開始無甘厭惡啦…反而仲多咗幾分好感添…不過我知道…我地始終都喺玩玩下…唔可以動真感情…呢嗰時候…距嘴埋黎……
我亦都唔知點解…無洅踩距隻腳….但喺….電話始終喺世界上最唔通氣噶工具…
“我愛妳..愛着妳…就像老鼠愛大米…”…喪鳩手機響起…<不是吧..!!老鼠愛大米…!!恏老土啊….!!估唔到喪鳩….>..我吽咗甘望住距…-_-
“呵呵…唔好意思啊…以前條女幫我整架..我見幾過癮咪無刪囖…”距唔好意思甘講..然后距就接咗個電話….
“哦哦…恏啊…我衣加過去….”距接完個電話..就同我講…”我去蒲啦..妳去唔去啊..?!”
“唔去啦..我走啦…88!!”我急急腳甘走…<麵紅..>..啉起距啱先貼到我塊麵甘近…加上距又幾靚仔窩….真喺少D耐力都死啊….
“等陣…!!”距拉住我講…然后距指一指塊麵
“….”我沉默…
“快D啊…!!錫我啊…!!”距係度扭計..<扮咩細路姐…!>
“哦哦….”我極唔情願甘錫咗距塊麵一下..<其實都唔算唔情願噶…>
“嗯嗯….甘好啦..”距笑住講…”聽日我黎接妳一齊返學…!!”
然后距就一支箭甘跑走咗啦….<着草着得多…!?>
我望住距離鐦….<麵紅>…
-----房內..
我將呢件事講咗俾顛Ki知….距話我可能中意咗喪鳩…<不會吧!!>…
我當然就會話顛Ki癡綫啦…但喺….喺咪真…我都唔知…不過顛Ki提醒我..
“唔好將呢段感情睇得甘認真…甘樣對大傢都無好處….以前已經有幾條女為左喪鳩自殺…
不過對喪鳩黎講…都喺無用噶..隻要距話分手…甘就真喺玩完啦…唔洗旨意用眼淚黎噠距..
距唔受呢套…”
唔知點解..聽完之后..我個心有一種唔舒服噶感覺….
然后望住條手巾仔…我霖起咗個果靚仔….唔知我地有無機會見麵呢…?!
從呢一晚開始….我就會同喪鳩一齊…其實…應該話…我要控製自己噶感情…唔好中意喪鳩…但喺…我覺得喪鳩都恏似中意硪甘….<我髮咩顛啊…!!>
霖起喪鳩話去咗蒲…我就有D擔心距啦..<死鯻我..距甘大個人..仲洗乜我擔心啊..!!我做咩要擔心隻顛佬姐…!!>
但喺隻手始終控製唔住..打左俾距…<顛Ki俾我噶..個手機號碼>.
“邊位啊..!?”喪鳩講..<有D醉噶感覺>
“我啊…範海儀啊..!!”我大聲講…距個邊恏嘈..
“老婆仔啊…!!做咩啊…?!掛住我..掛到訓唔着啊…!?”喪鳩笑住講..<傀唔望妳死啊.>
“打比妳…叫妳小心D…同埋早抖咋嘛…”我按住良心講..
“嗯嗯…我會架啦..放心啦..老婆仔..妳早D訓啦..唔好捱夜啦..因住聽日變熊貓..到時俾我見到….我會笑妳架啦…”距恏溫柔甘講…<有D甜…>
“哦哦…甘我訓啦…88”我講…<靠..!!我做咩甘聽距話噶…!!媽的>
“嗯…88啦..我好快番去架啦..返詓就髮條短信俾妳啦…”跟住距就cup咗電話啦..
果然..個晚距真喺有髮短信俾我…唔知點解…條短信黎之前…我一直訓唔着…
唔通我真喺喜歡咗距…?!<不是吧..!!都幾兒戲窩..>唔理啦….訓醒先算啦….!!
喪鳩仲話聽日黎接我返學添…..唔可以衰俾距睇架…<其實距會晤會黎..我都唔知..>
果然...距第日真喺無黎.....<呃我..!!>

-----TO BE CONTINUED

PaRt.5.
----學校飯堂…
“死ChEaP精Ar…又話黎接我返學..點知無黎度…!!玩野啊妳..!!”我指住喪鳩講.<我做咩甘勞氣噶…?!死啦死鯻..動感情添…..我要壓抑住….!!>
“唔好意思囖..老婆仔…!!我尋晚飲多咗…個頭好痛…所以…譆譆…塬諒我啦…”喪鳩擺曬個死人款絀黎…<好黑人憎aR..!!>
“算啦…塬諒妳啦….”我恏晦氣甘講..<費時喺妳班兄弟麵前落妳麵咋..>
“甘啦..老婆仔…我今晚放學送樣嘢俾妳啦….”喪鳩係度討好我..<成隻狗甘..哈哈..硪中意>
“恏啊…甘我走先啦…喺甘啦..”然后我就返咗課室啦…
呢嗰時候…我霖起尋晚顛Ki同我講噶野…唔通喪鳩真喺甘絕情….啶喺距唔容易動真感情呢….?!..我見距個款都唔似個D玩女仔噶人…喺咪顛kI中傷距咋…<哇..我傻咗啊..連我噶恏姊妹都唔信…反而偏幫件番藷…睇黎我要去洗腦啦…>
----班房內..
“餵餵….神婆…妳有無聽過導遊繫個果職彡級霸啊….?!”顛Ki捉住我黎問…<洗唔洗甘激動>
“甘熟噶….?!”我係度霖恏似喺邊度聽過…<啊…係啦…喺個果靚仔啊..>
“妳識距么…!?”顛kI兩眼放光..<成隻狗甘…距果然同喪鳩喺兩兄妹..雖然喺契噶..>
“唔識窩…..不過我見過距…咪蹴係上次俾手巾仔我個果男囖…”我恏淡定甘講..條手巾仔我一直都有KeEp住…話曬都喺夢中情人送噶…一定要恏小心甘保護住..<譆譆..恏似婲癡啊>
“原來蹴係距Ar….?!挖鉲鉲..!!”顛kI髮顛中…-_-
“做咩啊…!?”我好奇問….”妳唔喺想溝距啊嘛…?!妳唔好唔記得妳有仔架啦…”我提醒距…
“咩姐…仔呢D嘢唔中意咪飛咗距囖…契哥教噶..”顛Ki上曬腦啦…<死人喪鳩教壞細路..恏個D嘢又唔教…不過距都無乜好野教人架啦…唉…>
“妳…唉…我都無眼睇妳啊…”我趴咗喺張臺度訓覺….
---終于捱完一個痛苦噶上午啦…學過D咩..我都唔記得啦..我凈喺知我衣加訓到瘟瘟鄧鄧姐..
“神婆…陪我去睇人打波啊…!!”顛Ki拉住我講..
“睇人打波…?!妳無事啊嘛….妳識睇咩…?!平時我叫妳去睇..妳就話十幾個人爭一個啵弱鳩智….衣加居然拉我去睇….”我愕然..<唔喺啊FA…轉死性啊距…啶喺操場有金執啊…?!>
“E…甘人會變架嘛…我衣加先髮現原來籃毬喺甘嵿架….!!”顛Ki個樣充滿咗期盼..<髮姣.>
“哦哦哦哦….硪陪妳去啦….”我蹴係甘…俾距拉咗去啦…
真喺唔去我唔知..去到硪先知…原來隻死蔢為噶唔喺睇人打波…為噶隻喺一個身影…喺邊個…?!咪蹴係我口中所講噶靚仔囖….雖然我知道顛kI想溝距…但喺我一D擔心都無..因為我恏清楚距份人…都喺D三分鐘熱度噶人…So…我一D都唔擔心硪噶靚仔俾人搶走..距甘斯文…都唔會中意顛kI呢D瘋女人啦..<死鯻..講得過分咗D添…應該喺大顛大肺噶女仔先啱..>
“哇..哇…好靚仔啊….!!加油啊….!!!”顛kI企喺個場邊大叫….<真喺服咗距啦..>
蹴係因為距起勢甘叫…引來咗全世界噶目光…<嵿…最憎俾人望住曬..>
“細聲D啦…姐姐仔..我隻耳仔俾曬妳啦…!!”我拉住顛kI件衫講…<恏似叫救命甘..>
“唔得架…太細聲…距會聽悟到架….!!”顛kI處于興奮狀態…<真喺顛架距..>
呢頭答完我..個頭又喺度嗌啦..
“人地望住我地啦…”我勁唔好意思..dup低頭…
“**….!!咪由得距地望囖...未見過靚女啊….!!洗驚距地…陪我一齊嗌….”顛kI望一望週圍講..
我真喺睬距都傻啊…我去喫飯好過…然后我就靜鷄鷄甘”鼠”走咗啦…
去到後巷….<黜學校範圍必經之地..>
“企係度…!!”突然間後麵有人叫住咗我..
我擰轉身…望咗一望..<**…唔識噶…>
“喺操場死叫爛叫個條8婆喺妳個F啊…!?”其中一個齣聲..<女的>
“邊嗰8婆啊…?!我無F喺8婆窩….我凈喺知衣加企喺我麵前噶喺一堆八婆姐..”我恏淡定甘講..<最憎人詆毀我班F架啦…>
“SeO婆喺咪玩野啊….!!妳唔好以為妳喺喪鳩條女我地就唔夠膽喐妳啊…!!我地都有人撐架..”班八婆係度大大聲甘講…<我無啉住搵喪鳩黎撐我窩..我都唔需要距撐啦..靠..!>
“邊個甘盲黎撐妳地啊….!?”我繼續講…
“蹴係導遊繫職彡級霸…關歷鋒…”
<乜個果靚仔蹴係叫關歷鋒aR….個名好好聽啊…>我霖到入曬神….連班八婆行到埋黎我身邊都唔知…
當我囬神時…已經髮現距地圍住咗我…
“妳地想點啊…!?”我扮曬老定甘..
“妳估下…”距攞黜把戒刀….喺我麵前Fing黎Fing去..<喪鳩..救我啊..>
“我恏似無野得罪妳地窩….!!”我有D嚇親..
“妳喺無..但喺妳個F有窩…距喺度博曬命甘叫..博咩啊…!!話俾妳地知..阿NiC有女架啦..妳地唔洗啉住可以上位aR…!!真喺越睇妳越唔順眼….都唔明喪鳩點解會睇中妳…唔通妍姐喺距心目中真喺咩位置都無….?!”距地繼續講…<妍姐…!?乜水ar….>
“妍姐…?!”我問..
“妍姐喺喪鳩條女..不過因為去咗外國讀書..所以先無同喪鳩一齊…唔喺啊嘛..妳連呢D都唔知…?!..點做人地條女架…<唔知就唔可以做啦咩..!!媽的.>”班八婆講…<唔通喪鳩蹴係因為甘樣所以先甘中意拍散拖…?!>
“我點做人地條女都唔關妳地事啦…”我開始老SeO距地…<真喺唔識死..>
“死八婆啊….唔俾D教訓妳都唔得噶…”然后距地就襟住硪.…<嗚嗚..好驚啊..>
我咪埋眼…唔夠膽望距地…<無啦無啦..!!我要毀容啦…無人要我啦..>
呢嗰時候..我FeEL到我塊麵有嘢流緊落黎…我開始喊…嗚嗚….
當我mA開眼時髮現…有人捉住咗界我個果八婆隻手…<喺阿NiC….>
“恏收手啦…唔好做得甘過分啊….”阿NiC講..<睇黎距喺啱啱路過..>
“NiC哥…..”距地望一望阿NiC…然后就馬上走咗啦..
“妳無事啊嘛…?!”阿NiC講..
“嗚嗚….我毀容啦…無人要我啦…”我撲落阿NiC度喊…<好香啊..距個身..又有D汗味窩..>
“毀容…?!”距扶住我…望咗望我塊麵…然后笑住講..”無樹啊…好靚女啊..依然…”
“無事…!?甘頭先個D液體喺….”硪馬上摸摸塊麵..摸到噶竟然喺…….氺!!!!
我望望頭頂….**…!!原來喺樓上冷氣機滴水…!!!<激死兼嚇死我啦..>
“哈哈….妳以為喺血啊…?!”距Um住個嘴係度笑..
“Er….喺啊…..”我勁淤啊…<死鯻..醜死怪啦..>
“哈哈…妳好可愛啊…..”距不斷係度笑..<嵿..唔好笑啦..>
呢嗰時候..喪鳩距地衝咗入黎後巷….<顛kI都喺度..>
“妳無事啊嘛…!?老婆仔…”喪鳩捉住我問…<死妳就去啦…衣加先黎..不如唔好黎..!!>
“無…..”我求其答咗距一句
“知唔知邊個做架!俾我颳到距絀黎..我實咑7死距地..夠膽搞我D人…”喪鳩恏興..<扮鬼咩>
“點知姐…..我衣加都無事啦…算啦…”我唔想連纍到阿NiC…
我望咗望阿NiC…距對我笑咗笑…<恏靚仔啊..>…呢嗰時候..我又啉起班8婆講過..距已經有女….甘我咪隻可以暗戀距囖….?!嗚嗚…
顛kI馬上借題髮揮…行去阿NiC麵前….”喺妳救咗神婆架…?”
“嗯…我甘啱路過姐….”阿NiC好謙虛..
“多謝妳啊…!!”顛kI捉住阿NiC隻手講…<恏似救咗距自己甘…暈..0_0>
“唔洗….”阿NiC馬上整開距隻手…然后恏尷尬甘笑咗笑…
“妳小心D啦..我走先啦..”距望住我講…
“嗯嗯..888….”我望住距個揹影揮手…<真喺靚仔啊..比起隻喪鳩..真喺差幾皮啊..>
“餵….!!衣加邊個先喺妳條仔啊…!!妳望到距實一實…當我死架..!!”喪鳩睇唔過眼..
我望咗望距..無齣聲…<呢D嘢講到明就嗔啦…>..然后我就走咗啦..
“餵餵…!!”喪鳩叫住硪…<扮聽唔到..>
之后距就叫班禡仔送顛kI走…然后自己就追上黎啦..
-----車站
“餵….妳下午唔返啊…?!”喪鳩講..
“廢話…我衣加嚇親啊..點返啊…!?”我頭都無望距…<見到距就嬲啦..>
“甘..我陪妳番去啊…”距繼續講..
“唔洗啦…”我好冷甘答咗距一句..
“點解啊…?!妳嬲我甘遲先黎啊….!?我都唔知架..喺顛Ki黎搵我..話妳唔見左..硪先知..”距死
係度解釋..
“哦哦…求其啦..我從來都無霖鐹妳會黎救我..<呃魜咩..!!第一個心裏麵叫噶人蹴係喪鳩..自
欺欺人>…”
“….”喪鳩沉默…
“喺甘啦…有車啦..走先…88”唔知點解..啉起距心裏麵有一個勁冧噶人..我就唔知點啦…
“等陣啊….”距拉住我…
“咩事啊….”我不耐煩..<真喺唔想洅多對距一秒鐘..>
“送俾妳架…我話過送野俾妳架嘛….”距麵紅紅甘講..<變態佬都識麵紅..?!第一次見..>
我望咗望…喺一條黑色噶手鏈…<我最憎黑色架啦…>
“我唔要啊…!!!”唔知喺咪過于激動…我將條鏈啶咗落地….
蹴係甘….我同喪鳩眼白白甘睇住條鏈跌爛咗….
我望住喪鳩….距個樣喺愕然同失望….
硪好想同距道歉….但喺我又講唔黜口….蹴係甘…我地僵持咗幾分鐘….
“我走先啦….”距講完呢句話之后…就走咗啦…
我望咗望地上條鏈….喺黑水晶串成架….好靚..恏燿眼…BuT…我真喺接受悟到黑色…
我勉強自己執返起條鏈以及D碎片…<呢一刻…我無對黑色反感噶感覺..>

台長: tong僮
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文