24h購物| | PChome| 登入
2003-12-23 13:04:01| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

夢境

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚我不停發夢 每個夢主角都有妳份

我最記得有一個夢係咁..........

我收到你個電話妳好唔開心
之後我地相約10:00在尖沙咀鐘樓等
係我趕去途中見到一宗交通意外
我見到傷者好辛苦訓左係馬路上 but我因為趕時間就冇理咁就走左
點知係我過馬時候有間車係我面前駛過..........

當時我個腦同自己講你係鐘樓等緊我 我要快d趕去啦
我起身攞返部電話 打俾妳 但妳冇聽電話
之後行左幾步我終於見到鐘樓啦[好開心就快見到妳啦]
但點解我行極都係唔到去鐘樓
噹..噹...噹..死啦10:00我終未去到
點解唔俾我行呀 點解唔俾我見妳 點解唔俾我同妳一齊呀

好多人係我身邊 but我終未見唔到你個蹤跡
我再打俾妳 妳都係冇聽電話

到底我盡有冇機會見到你
到底我盡有冇機會聽到妳巴聲
我好想知道個答案 但好可惜我永遠都唔會知道個答案

我終於見到妳笑 我終於見到妳好開心生活
現在我只可以遠處守護著妳.........

我淨開眼 原來只是一場夢
以上事真係我發夢見到事
有人講夢係會實現.......... 妳想實現嗎

台長: 尚未設定
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文