24h購物| | PChome| 登入
2004-01-28 00:23:22| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

勁食死貓

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日勁慘囉...ken一早黎上堂,黎到聽到女廁個水箱漏水d聲,就問咩聲...之後勁鬧我點做主管架你?個水箱壞左都唔搵人整?拎番封利是黎呀...嘩!勁hurt囉!比封利是好巴閉咩?on9架,我咪話個水箱已經整過好多次喇,根本就冇得整...佢話整10次都要整!我愈來愈覺得呢份工唔易做囉,成q日都要我咩穫!跟住ken又打比阿hong,阿hong話唔知呢件事,我心諗梗係唔知啦,根本個水箱由我去做o個日開始已經係咁架啦...到阿hong打比我問我咩事,我咪話個水箱根本一有人沖完廁就會係咁,咁o岩有學生沖完有漏水聲比佢聽到之ma...仆街阿hong,肯定又唔Like我冇同過佢講啦,晏晝即刻出張memo,叫d centre如果有野損壞左唔好懵然不知同唔出聲囉...嘩!擺明話我啦,正仆街!又食死貓!

到ken落堂,好多人要買書,本來都冇野,賣到最尾,有條矮婆問我地本書幾$$$架?可能想話我地找少錢o卦我諗,根住ken聽到阿Ying話paper2$29,paper3$69,Ken即刻問我乜你冇比9折人咩???我都呆左囉,心諗:乜有9折咩?幾時講架???我O個刻真係勁驚係有9折而係我唔知囉,咁我唯有照直講話,O下?有9折咩?我冇比學生呀...Office冇人講過喎..佢話有冇攪錯呀,梗係唔得啦冇折!!!根住佢就即刻打去Office問囉,好彩Office話未做9折咋,證明我真係唔知啦,嘩,無啦啦又比佢匈左一餐...嚇撚死呀!!!真係勁慘呀我!!!

仲有另一老細,勁cheap,今日黎上堂派利是,竟然縮水今年派50蚊...點知我問細佬,原來沙田o個d全部都照舊100蚊封,都唔知有冇攪撚錯架,唔該好心就一事同人啦,簡直非君子所為,cheap爆!!!

**頭先睇番d日記,發覺之前同be嗌交,都係隔三日度就搵番我,但今次第4日喇...我真係好驚,我好有預感佢今次真係唔會再打黎喇.......***

台長: FiBe
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文