24h購物| | PChome| 登入
2003-11-20 14:02:35| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

算了吧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你有你的選擇
你選擇相信自己的眼睛
我也沒有辦法
只睇表面的人
是不能做大事的
我而家睇野唔會再睇表面
我唔會再係一個咁膚淺既人

你仲記得你偷睇我的日記嗎?
坦白講我已經冇嬲你啦
我而家唔係要你原諒我
只係想你聽聽我講
我有必要澄清我的朋友已經冇再咁做
你再俾人hack,可能係你仇口多
佢已經promise 我唔再咁做
但係請你唔好再咁幼稚
delete我d野啦
20歲,處事方式要成熟點

你認為係我做
你唔原諒我
你唔聽我解釋
唔緊要
每個人做事都會有佢既原因
我地要學識體諒別人
人死左,就乜都帶唔走
可必咁執著呢
我已經睇化啦

我的EQ現在已經好高
你覺得你有野爆我會驚既
你咪咁做law
我唔會驚

哈哈,多謝你
睇得起我識hack你部機
我想講前幾日
我先俾勞海華話我冇用
連基本既電腦常識都唔曉
我又會識hack你部機啦
仲有好多謝你
幫我起左pk呢個名
Thx u so much

我是一個重感情既人
唔會做一d事去傷害我鍾意既人
但係你會做一d事
去傷害你曾經鍾意既人
我也沒有辦法
也不能控制


台長:
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文