24h購物| | PChome| 登入
2005-12-23 20:12:35| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

christimas 聯歡會!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚織野織到1點幾....
今朝6點起身又織......但都係好短==||


今朝kamkam唔記得起身整菠蘿腸仔””
我就即飛上佢屋企整....
半個鐘搞掂
勁呢~!


之後就飛的返學校


早會果陣miss yau叫我地做工作人員
無奈爆

車......都冇嘉賓黎既...


小息繼續努力XDD


之後又上hall睇人唱歌
有隊band超勁呀
囁囁聲..

好難頂囉係入面
最後就訓著左


lunch去左music rm "x" bells(唔識打果隻字)
激嗚嘈囉
黑嗎嗎><||


之後就聯歡會
好似成日都跳舞咁....

我地d菠蘿腸仔好快就冇哂lu~!
哈哈

跟住就玩遊戲
ok好玩啦...

冇lala婷婷叫我出去影相
仲有包包同kamen””

跟住用勁快既速度搞掂岩佢..

放學同左蔡仔,黃思遠,陳柱輝,仲有kamkam 影相!!
哈哈哈哈哈哈~XDDDD
跟住我問左一個好白痴既問題><|||


去到南豐我狂唱歌俾婷婷聽
XPPP
係度唱"財神到"
笑死我...!!



係咁啦~!




ps好彩......
  








23/12/2005

台長: 三眼仔
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文