24h購物| | PChome| 登入
2005-08-25 12:06:29| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

借酒消愁

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

以前中學時,有D frd會界手、打牆來發洩,有D會借酒消愁,有D會化悲憤為食量...

佢,最興就係借酒消愁ga la,我以前都陪佢飲唔少(雖然我唔係咁飲得)。嗯,我對lei D事都看淡了,有D灰,有D麻木…

其實我知道佢咁做都係想我擔心佢、關心佢… 不過,我一向都只會當lei一種係一種發洩的方法… 嗯,我記得我在我舊的版版有一篇文章關於睇完Troy之後的感想,我有一句咁ge野:「…他的選擇未必是最好的,但是我們做的選擇不需要是最好的,只要我們有勇氣去面對之後的結果和不後悔的話,就已經足夠了…」這是我的point of view,我覺得飲酒未必係最好的發洩方法,但係佢岩米得lor,佢負番責任米得lor… lei個世界無絕對的岩與唔岩嘛,只有觀點與角度…

希望佢唔會又話去自殺la…
希望佢唔會做D仲激ge野la…
希望…
我…





唔會真係咁冷血la…

台長: neW
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文