24h購物| | PChome| 登入
2004-12-09 21:29:15| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

秋季旅行+米埔全接觸

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月22日 (星期一) 晴
--超累.......同身都只有痛>"<簡直舉步維艱~_~
--8:30要返學校集合~之後9:00就出發去黃石碼頭喇>u<
--去到竟然出奇地多人=口=||以為無晒爐燒野食之際~
阿sir就話:原來上面有好多爐r~快d上去啦~而且個景仲靚好多tim~_____~
--之後我地就上左去喇~阿sir同miss都join左落我地組度一齊BBQ~
不過我地就同圍走去其他組度"試食"嘿嘿=______=||同玩"唔係r ma,咁鬼易"
--之後我同20就開始又發顛了....
--其間阿sir仲帶左d同學去行山~其實我都幾想去睇下的~可惜有心無力>"<
-------------------------------------------------------^_^
11月23日 (星期二) 晴
--今日下午去米埔~_~
--一去到仲見到趙海珠tim~因為今日0係米埔出現左304隻黑臉琵鷺,破左0係紀錄咁
多隻^^真是很好彩!!
--之後就睇左好多鳥類同紅樹~_~d雀仔多得太離譜了@0@||
--之後就行條浮橋~吼...次次行都唔浮的!!次次都水退=_+
--d彈塗魚實在可愛!!~佢地飲水0個樣都比我睇到晒~真係好close+_+
--呢幾日都係不停同大自然接觸~雖然累一點,但亦好爽~_~yaya~!!
************************************************************************
宿命主義

如何調校 相識相愛 的次序
今天碰上 愛上你 便有罪
毫無邪惡 真心的愛 都顧慮
光陰錯過 我與你 沒法追
*難道 我愛你 你愛我 都不會成事
難道 你愛我 我愛你 要下輩子
#沒法掌握戀愛是個 宿命的主義
我最終 不敢放任至此
在倒數的戀愛是個 生命的諷刺
很可能 天意 誰人談到
三者戀愛 的故事 總很介意
更控訴 是錯事 誰明了我 思想爭斗
的對峙 總批判我 錯愛了 沒法子
深信不可置信 我愛得極痛
我如何難受天不會懂

Repeat * #
(此歌已可在我的icq-shared files dl 了^^=)
************************************************************************
「耶和華啊,尊大、能力、榮耀、強勝、威嚴都是你的;凡天上地下的都是你的;國度也是你的,並且你為至高,為萬有之首。」
(代上 29:11)

台長: 小肥肥
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文