24h購物| | PChome| 登入
2006-10-11 13:35:20| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一封信

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

亲日我收到老细噶MAIL,
好开心.
因为我终于得到回应.
写左好多次MAIL比距,
终于系今次,
我收到啦,
系一份真心噶付出,
系我噶恩典.
距当我存在同重视我,
我系距噶同学同朋友.
而且,
第1次,
距话比我知道距真正噶想法.
我从来都无帮过距D咩,
我发觉,
同当初噶距成长左好多好多.
睇到距稳到自己,
我好开心.
我爱我噶朋友,
我想距地个个都比我更加幸福.
而你,
几时可以比老细更加幸福?
梨个系我最最想见到噶.
Re: 真心真意 (转)

| | | 收件箱


其实都无所谓,中秋前嗰晚同埋一个我同佢有6分相似经历的人倾左好耐计,我唔单只当佢好好的朋友,而且系大哥哥、师傅咁睇嘎,见佢从前排的压力中舒缓过来,心入边都舒服d,可以讲系近年影响我最深的一个人,死亡佬喔,跟住佢我学到左好多野。起码我唔再将感情放系首位,我等只系我系度向所有人证明我的感情观,同埋我真系好唔舍得段感情,就系咁简单。可能我无处理好一d野,困扰左我几年了。不过算数啦,等系必然的事,直到佢同其他的人结婚……

台長: 晨曦の水母
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 飞鱼噶童话 |
此分類下一篇:夜盲
此分類上一篇:情书

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文