24h購物| | PChome| 登入
2004-09-07 21:46:54| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

耶魯之旅 (感想1至4)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次去美國雖然有開心亦有唔開心既地方,但始終有機會免費去美國一個月係好難得既機會。我唔係要刻意形造今次去美國係完美既旅程,我係想將開心既事與朋友同屋企人分享。所以我要記低今次去美國既得著與美好的回憶。

1. 在LEAP工作雖然不是很有趣,但我係學到好多野。我setup左個database,將所有資助LEAP既FOUNDATION同CORPORATION的資料輸入電腦。我發現係港美中心做過幾個MASSLIST,所學到的技巧真係可以應用返係個DATABASE入面,學以致用,好開心。
我本身覺得自己冇能力幫LEAP做一份E-NEWSLETTER,因為我既英文冇可能冇錯,要我寫ARTICLE放入份NEWSLETTER中有一定難度。但因為ANDREA埋首係UPDATE網頁而我又冇野做,所以我試下整。結果係我真的做成一份NEWSLETTER,I CAN!我將以前英文PRACTICAL SKILL的技巧運用出來,將我所有既資料總結下來寫成ARTICLE。雖然我既英文係有GRAMMATICAL MISTAKES,但ANDREA大讚我既英文已經好好,JUDY又讚份NEWSLETTER做得好。我好有滿足感,仲學識左用MIRCOSOFT PUBLISHER。我發現香港人做事真係好有效率,我以此自豪。

2. LEAP有好好的MISSION。係TRAINING當中我感受到BEING POSITIVE同 ENCOURAGEMENT 對青少年發展既重要性。我最初擔心自己入唔到D COUNSELORS的圈子(他們全部都係AFRICAN/LATINO AMERICANS,即係大家俗稱的黑人,佢地有D係大學生,有D係高中生。我係LEAP中唯一既ASIAN) 但事實係佢地全部都好NICE好熱情。記得最初我只係企係一邊等佢地泥認識我,佢地梗係冇做主動啦,無啦啦點會走泥同我講野。但當我好REGULAR咁出席佢地既TRAINING,主動介紹自己,佢地就接受我,完全冇排斥我,每次我玩佢地既GAMES時佢地都會好支持我。
有一次玩 “TRUTH JAR”,大家要不記名寫低對MATH既感覺,其中有人寫話好鍾意MATH,MICHAELLE 就講笑咁話 “IDA,IS IT YOURS?” 另一次我好遲至去到TRAINING,我一入個課室,TANICA就大叫 “IDA, WHERE HAVE U BEEN? WE MISS U SO MUCH!!” 我聽到真係好開心,因為佢地當我係佢地一份子先會同我講笑。如果今次INTERNSHIP可以長D,我一開始又主動D,我相信可以同佢地建立更深厚感情。

3. TRAINING 既遊戲好好玩,全部都好互動同有趣。例如 “GIANT, LITTLEMAN & WIZARD”, “PEANUT BUTTER, JELLY, BREAD” 都係好好玩。有一次個GAME係將D人分兩條LINE,一齊RAP歌,然後逐個係中間既通道跳舞(佢地個個D HIP HOP同ROBOT 都好勁),跟住到我既時候我就係咁 “扭”條腰同轉(夏威夷風情o個種),獲得熱烈既歡呼! 哈!

4. 係LEAP認識到MARVIN,佢係負責清潔的。但佢係LEAP入面唯一重視我存在的人,唯一唔捨得我走既人。我應該早D同佢傾計,我諗住同佢E-MAIL繼續聯絡。

台長: 尚未設定
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文