24h購物| | PChome| 登入
2007-05-26 11:16:33| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I don’ t want to miss a thing.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不錯的歌 2207/05/26記 ,


史密斯飛船:I don’t want to miss a thing.


I could stay awake just to hear U breathing.
我可以不眠到天光只為聽你的呼吸
Watch U smile while U’re sleeping.
只為看你熟睡的笑臉
While U’re far away dreaming.
只為遠遠的看著你在作著美夢
I could spend my life in this sweet surrender.
我可以用我的一生換你的溫柔
I could stay last in this moment forever.
我可以永遠陪伴著你
Every moment spent with U is a moment I treasure.
每時每刻陪伴在你身邊,這是我所願
I don’t wanna close my eyes.
我不想閉上眼睛
I don’t wanna fall asleep.
我不想睡著
’Cause I’d miss U, baby.
因為寶貝我想念你
And I don’t wanna miss a thing.
我不想錯過任何事情
’Cause even when I dream of U.
因為當我夢著你時
The sweetest dream will never do.
好夢卻從未成真
I’d still miss U, baby.
寶貝我依然思念著你
And I don’t wanna miss a thing.
我不想錯過任何事情

Lying close to U feeling U’re heart beating.
我離你是如此的近,都能感覺到你的心跳
And I’m wondering what U’re dreaming.
我想知道你的夢想是什麼
Wondering if it’s me U’re seeking.
我是否是你尋找的人
Then I kiss U’re eyes thank God we’re together.
那麼我會吻向你的眼旁感謝上帝讓我們在一起
And I just wanna stay with U.
我只想與你在一起
In this moment forever, forever ever.
此時此刻永遠延續下去
I don’t wanna close my eyes.
我不想閉上眼睛
I don’t wanna fall asleep.
我不想睡著
’Cause I’d miss U, baby.
因為寶貝我想念你
And I don’t wanna miss a thing.
我不想錯過任何事情
’Cause even when I dream of U.
因為當我夢著你時
The sweetest dream will never do.
好夢卻從未成真
I’d still miss U, baby.
寶貝我依然思念著你
And I don’t wanna miss a thing.
我不想錯過任何事情
I don’t wanna miss one smile.
我不想錯過你溫馨的微笑
I don’t wanna miss one kiss.
我不想錯過你甜美的吻

台長:  ”夏日小瘋“
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫) | 個人分類: 心情歌詞 |
此分類下一篇:“When  You’re  Gone”
此分類上一篇:好聽的歌 ^_^

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文