24h購物| | PChome| 登入
2004-08-07 02:39:06| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爆炸!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日真係畀條大陸喱激死!!

邊有可能咁都又一次睇錯架!!屌佢老味..真係佛都有火!!!!!!!!!

上一次已經飲錯左我杯飲野~今次竟然食埋我個份!!頂佢個肺..

第2個我一定冇野~但我一向都好憎佢!!又煩喎!!又賴係熟咁!!

又愈幫愈忙!!!!!!!!!唔止我同奶咀憎佢!連芬姐佢地都係好憎佢!!

佢老味呀....我真係好想打死佢呀!!!係咁係度鬧佢

但奶咀係咁扯住我~叫我唔好激氣..但佢又係咁小個大陸喱先笑死我~哈哈哈~

又係咁話畀佢個份我食叫我唔好嬲~所以我都好快就冇左回事~

但都係一樣咁撚憎佢!!面皮又厚!!邊有可能咁都睇錯先得架仆街

做左幾多年人呀佢!!屌..重要笑騎騎賴係冇錯咁先仆街!係咁話睇錯睇錯!

聽到佢把聲就把撚火!!!!!!!!!!佢一行過我同奶咀都啤實佢先好玩~

佢一問野呀出下聲咁呢我地又串到佢盡~

而佢都好好耐力..竟然咁都繼續做..又賴熟咁喎同人!!都唔知佢諗乜..

但始終佢真係睇錯都算喇..唉........都係一餐姐.........

但如果再有下次我真係唔殺左佢都車死佢

台長: ice
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文