24h購物| | PChome| 登入
2004-05-17 22:00:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

PSA Briefing

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日兩點返City U 聽PSA 有關揀科既briefing,
原來LTM都有成9個同學仔轉到過PSA,
比我想像中要多呀~
有Joyce, Ivan, Wing, Pauline,
Alice, Vincent, Orange, Carmen

我諗讀PSA都會幾辛苦,
因為我地foundation唔係咁好,
又要take返CCIV 同 EEC,
Yr.2 Sem A & B已經爆左credits,
所以一定要讀summer term先得啦...
至於揀邊個stream都仲未諗掂,
1 - China Studies
2 - Policy
3 - Politics & international affairs
4 - Public Management
2 out of 4

Public management 就揀硬;而Policy就一定唔揀
而家考慮緊China Studies;
定係 Politics & international affairs好。
等我呢幾日問下Ferrari既意見先,
反正27/5先deadline

Briefing完左之後,成班LTM既同學仔,
一齊去ECL 同CCIV既centre 問有關credits transfer既問題;
當中最經典都係ELC既centre,
個information centre好搞笑地有個notice:
PLEASE SPEAK ENGLISH
搞到我地成班棟左係度,
唔係因為唔識英文,
而係研究點解會有一個咁頂癮既notice!!

最後搞到有個staff走出嚟,
問我地係咪有野問,
都ok 瘀囉...hahahahaha

大家坐左係podium一陣,
商討下揀科既問題,
最後決定上去搵「史提芬.孫」
仲見到阿細同佢男友,Derek同Wing tim~

散左之後,
自己一個人去左LOG ON買洗面膏,
順便睇下有無得抽紅白機既扭蛋,
點知剛剛今日蛋佬今日已經換左新一批既扭蛋,灰!
同Ban 姐寒暄左幾句,仲約左佢下個星期食飯,
唔知到時我份summer job有無著落呢?!?!

台長: 尚未設定
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文