24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 20:48:45| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Lunch K @ Exam Period 『勇』

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝走左去旺角唱Lunch K
十一點左右,Neway已經有好多人等緊位,
我諗全部都係中學生,
點解佢地唔駛返學既......???
我諗我地唱左六次《思覺失調》都有呀~!勁~
真係就嚟唱到思覺失調 ~_~

因為Remay要返補習既關係就早走左
Joey 同 Peter就行波鞋街
咁我同Banda就去左旺電
我仲買左部MP3機做MOTHER'S DAY GIFT tim~:p

本來諗住去睇戲架
但由於com.唔到睇邊套
(Joey&Peter: 絕世好賓;Banda&Icarus: 狙魔人)
所以就去左新世紀既food court食tea
《大魚豐作x好好粥麵》

點知突然間收到父親大人電話
所以唔可以同佢地繼續下場lu -_-

p.s. 今日竟然唔記得去兆萬,幫kitty買B女既假髮tim...

台長: 尚未設定
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文