24h購物| | PChome| 登入
2004-03-22 23:30:00| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

這個星期五.六.日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個星期五,老公黎高雄搵我...
我地由星期五晚到星期六,一直有好豐富0既行程~
首先星期五我地去左食鴛鴦大盜晚餐,
跟住去左打機,扭公仔,篤波...
星期六一早起身,去左3皇3家食早餐,之後去左租漫畫,再去打一舖機
之後集合,去食素食,再去高美館,貝殼情人食冰,返學校睇左一陣電視(選舉結果)
再去食文字燒,扭公仔,影貼紙相,吉林,篤波...
星期日就無咁多地方去喇
我地去左食八方雲集,之後去空中花園溜兔仔,再係交誼廳睇電視,之後去左食貴族~
就係咁,就過左三日喇..
呢3日多得承舉借用佢溫暖0既房間比我老公訓~
仲幫我地借車車~ 係度特別鳴謝^^


人地話黎左3日 得出左一個結論....

就係...


高雄果然係一個高消費0既地方 =.=
因為餐餐都食得太好 ... >.<

台長: Catherine
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文