24h購物| | PChome| 登入
2010-01-21 23:33:59| 人氣282| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無聊的“大肚婆”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾晚因為傻R都比我早一點點回家,所以煮飯既“重責”就落在他身上了,當然廚藝還比我差幾班啦。。。鬼叫您老婆咁“咀雕”咩,如果我話好吃,您一定覺得我好假吧!但見到您咁比心機做“家庭煮夫”,都幾感動既,不過您都係要再培訓架喇~

 

結果,我當然係食唔飽啦!昨晚坐左一陣,已經又想食野,仲特別想食甜野,係甜野呀!但屋企又無,摟完一輪計都無人理我,好無癮~

 

 


之後我地既無聊對話就開始喇:

 

我說:『大肚婆係要食甜野架嘛!』

佢呆了一呆,諗左3秒。。。

(哦,老公,您死喇,原來您知道我有左BB係咁既反應既,一D唔興奮既!)

 

諗完佢就說:『無可能,唔會亂講!』

我說:『點解無可能呀,您唔識野之嘛!』

佢說:『您就唔識野,妳識個D野都係我教妳既!』

我說:『您教過我D咩呀?係您唔識野呀!』

佢說:『。。。。。。』

wor老公!記得我早2日先整污左條褲仔,梗係無可能啦,大肚婆即係有“大肚腩既老婆”咁解而已,您就想咁快有個“小小CHIU”喇~

台長: OuRS
人氣(282) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: OuRS‧浪漫滿屋 |
此分類下一篇:暖暖的
此分類上一篇:蟹鉗、蟹鉗和蟹鉗

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文