24h購物| | PChome| 登入
2003-12-29 09:10:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生粒粒記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好開心呀,同eiki老婆去左太古睇戲.睇完仲有得食野tim~
睇左金雞2,都冇想像中咁好睇.因為做得好有深度.不過又係冇所謂啦,
我既focus都唔0係上面,而係0係晒老婆豬果度.
睇完戲我地去左雞記食野,佢果d辣雞同冇辣雞既size都唔同既,有辣大好多!

食完野就好冇野做,eiki又話見眼訓,所以行多一下吉之島就去左叮叮~
點知叮緊果時,係我訓左~~~哈哈,真係話我唔係豬都冇人會相喇......

之後去左荃灣見左一見pakkle,佢都肥左咁喎~yeah,今日係佢生日,所以去同佢講聲
生日快樂啦~佢又要返工喎....所以就得我一個人去左打機機.
但係打左一陣就見悶....都係返屋企吧啦!
屋企人又話要出去打邊爐喎...但係我就冇去到,一個人係屋企icq!

最最最唔開心就係我發現左d野呀,我發現我個心口生左d粒粒,好唔開心呀,又唔舒服喎......

台長: 華政強
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文