24h購物| | PChome| 登入
2004-06-30 21:34:00| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19-6-04 ( sat )

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝 milk's 11點幾打電話黎搵我出 mk , 佢叫到 , 我實飛出去 , 約左2點係 旺角 mtr station度等 , but佢遲左少少就黎到 na , 第一件事就係陪左佢去食 m 記 , and then 我就話左俾佢知 next monday 係 Grad .Din,我仲未知點著好,跟住佢就帶左我去女人街揀d好女人 ge 裙 na,超厲害呀佢,一去到就揀中左條黑色連身裙,都幾靚, but 起初我覺得著左之後會好女人 & 太隆重, so 打電話問下 ida 之後決定買 it , super cheap ,$20,完全唔似,仲以為百幾蚊 tim,thanks milk's....跟住再 continue 行女人街,milk's 就講價成功用$38 buy 了個幾靚 ge wallet(原價好似係$59),而我亦講價成功用$55 buy 了個我勁愛ge 紳士帽,and then we去 buy 芒果豆花,撞到小雄& hilda 又係排緊隊 wo, but 我冇去 say hi , and then我地就去 join ida,陪佢去返新之城(b coz 送俾佢個新袋用左2日就損毀左,陪佢睇下有冇得換 or 維修,點知間鋪頭竟然話無賣過呢個袋,但我肯定係呢間鋪頭買(因為另一間話要訂, so 我走返呢間 buy it ),佢仲叫左個老闆落黎睇,都堅持冇賣過,如果個日我用 EPS 俾錢or law invoice ,你地就無咁賴 na,累到 ida,sorry ar,肥 da!!! and then ida 佢地就走左,我就陪亞 milk's去金魚街睇佢至愛 ge 金魚,佢仲 buy 了兩袋,and then 我就送左佢去 MTR 後就 go home lu.....
P. S .今日係肥 da19歲生日,HAPPY BIRTHDAY~~~希望佢快d整返好個靚靚 ge 袋 na...
And super thx milk's......

台長: 人馬座囡囡elaine
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文