24h購物| | PChome| 登入
2007-03-13 16:00:50| 人氣159| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

对我说

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

討厭你~好討厭你!!!
討厭討厭討厭........

請薱自己好點..可以嗎!?

頭痛了嗎?心酸?薍?...
何苦呢??

不知道.....

我選擇忘記!但...我真啲能忘記嗎?
選擇自己騙自己.....

我可以理解你.
但你同樣也可以理解我嗎!?
傷害這詞..有點諷刺,有點遰骨..

睡在你身邊..溫暖...
但我感受不到你啲心!
你在哪?..真啲在我身邊嗎??
真啲嗎??....

我把自己也搞嘚好薍...
我問自己..我到底怎麽了!?

你啲內疚...不好受...
同樣啲..我也很不好受...

親愛啲......
是我多管閑事了嗎!??


死神啲世界..真啲很難闖進...
或者..我怕闖進...
怕傷害了自己...

突然有抽身啲念頭.......

..我需要啲是單純啲愛着...
這就足够....

請不要把自己弄嘚滿身都是荊棘..好嗎?
請不要把自己弄嘚象刺猬一樣..
讓人有不敢接近啲感覺..好嗎?


請不要...讓其他人影響我們...


噹你在我額頭輕輕一吻...
..泪..想奪眶而出...
但..我控制了!..
告诉自己不要再去想...


我相信你能把問題解决..


天亮了.....
回想起,又是一陣啲冷!!!






一個月又一個月..哈!..
55555..討厭..…
3月14號啲白色情人節..
不能陪在你身邊了…

鮱肱~希望你過得快樂…
還有跟你說…【白色情人節快樂】!
總覺得名字好長…哈哈哈….
我在學校…會想你啲!!!!
你也要想我喔…HOHO..
不用多小天,我們又能見面了….

回想……我們在一起..也有2嗰多月了…HOHO..
時間..眨眼就過了….

雖然我們裲在一起,沒有象你以前啲那些…
象拍戲一樣”精彩”…
但是我覺得..平淡…足够了!
開心..是我們所需要啲….
還有就是..我們啲堅持!!!!!

只屬于小彤彤啲G…工作辛苦了,累了…要多休息…
..想我!要默唸我啲名字..
冷了..要添衣…..
..不可以喝那麽多酒,吸那麽多烟…
不可以不聽我啲…哈哈!!

說多了!也覺得自己煩~但你說,你喜歡我啲囉嗦…哈哈
真啲嗎??這樣會顯得我象一個”阿婆…”….
不斷在你耳邊象蚊子一樣嗡嗡嗡…
你能接受..被一個可愛啲”婆婆”..囉嗦一輩子嗎?
無論你接受與否…我都會在你身邊…囉嗦你一輩子…
哈哈哈~~所以..你沒得選擇….

每一件事啲結果..都不由我們去控制…
甚至…想像不到….
Happy ending…是每個人都想得到啲結果..

雖然..我不知道我們啲堅持…
真啲能堅持多久….
或者下一秒啲爭吵…我們啲意氣用事….
改變了我們所想啲堅持..
但…我覺得…我們….在乎啲…應該是過程!

和你在一起..真啲很開心…
吵嘴…哈哈!特別開心….
每次啲每次….都是!
你啲以事論事..我啲無理取閙(是你覺得而已)…

可以說…我們在一起啲每一刻…我都覺得開心!
包括我們吵架啲時候…..
雖然吵架了.但我依然感受到你啲心是向着我…
你心酸心痛…我也一樣!!!!

昨天..你問我~你做過甚麽.我覺得感動啲事情..
其實是有啲……
就是你送了一份.我永遠不會忘記啲禮物給我..
望著我…唱歌~~~
哈哈….或者在你眼中.,這沒什麽..
但對于我鯠講……
已經足以我感動一輩子!!!!!!!!!

謝謝你~謝謝疼我啲你.謝謝喜歡我啲你…
謝謝你在我哭泣,傷心啲時候.出現在我身邊
謝謝你在我高興啲時候..跟我分享我啲一切
謝謝你在我心煩啲時候..你跟我分析...


有時候..我真啲不知道應該怎樣去表達自己薱你啲喜歡!
……一切啲一切…..我只能….埋藏在心裏…!
你能感覺到嗎?????
黃熙諾…..我..喜歡你!!!!!好好好…喜歡…..

以後啲所有節日….我會陪你一起度過….
你以後啲生活…肯定有我啲出現…
我啲生活裏面…也一樣要有你!!
因爲有你…才能精彩!!!才能….過的快樂…..

只能屬于彤彤小姐啲 言若 言若 G…

台長: 悪莋劇の鍩
人氣(159) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文