24h購物| | PChome| 登入
2002-11-14 21:26:22| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

maths group.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

19/11 今天跟仇sir食飯,談談選科情況,談談讀書近況......

仇sir看到我其中一個選了poly Biomedical Science 的high dip.,他說了句:"差不多每個讀bio的同學都選了這個........"激氣呀!!!三年喇!三年都以為我係讀Bio......好過份呀......呢個就係我班主任喇......心淡呀......

仇sir講完都知道自己講錯野,不過"兜"唔番喇,唉!他曾經記得架......可能我揀d科實在太有bio feel喇......咁我真係鍾意ma......

有一次同李sir食飯(查經班),他知道我揀nursing之後就問我點解唔讀bio,我就話因為cert maths d 成績好d,我又兩邊都鍾意,最後揀左讀maths+chem,他就再問我:"咁你有冇d後悔呀?"wa......都唔知點答好嚕......

仇sir已經唔係第一個成日記錯我係讀bio架喇,每次聽到,我心裡面都不禁問一問自己:"我係咪真係揀錯左?"但係似乎而家先黎問呢個問題都冇咩意思啦.......唉......好唔鍾意o個種唔肯定,對自己有懷疑o既感覺......

台長: Hoi C
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文