24h購物| | PChome| 登入
2002-08-02 00:12:44| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有d唔捨得~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係今期最後一個月上英文暑期班呀!其實原本都冇咩架,因為我以為佢地會繼續上下一期,點知原來有一半人冇報,......唉!有d失望呀!!

我幾鍾意佢地架.......雖然佢地有時噪左少少,有時又百厭左少少,但係佢地有d都幾精靈,幾可愛,我想見多佢地幾次,但係似乎冇機會嚕.......

而且少左人報呢個班,可能唔再需要助教嚕,我又少左d d收入(雖然只係好少o既義工$$),唉!!!

而且今日有d事發生呀,令我有d唔開心......話說我上緊堂o既時候,一位學生的家長走進課室說要跟他的女兒(or 孫)講幾句,叫佢出去一會,我當然照做啦,點知個學生喊住咁入返黎呀,我當時唔知咩事,問佢又唔肯講,所以只係俾左張紙巾佢同埋叫佢唔好喊,佢平伏左心情之後都冇咩野,後來上完堂,我同mike mike o係出面坐左一陣,聽到個女仔o既家長鬧個女仔,話佢唔用心聽書(我諗頭先都係鬧佢呢d啦),但係其實個女仔幾乖架,都幾用心上堂,我有d想話俾個家長知個女仔幾乖,但係咁樣冇咩禮貌呀(我地係無意中聽到),所以......只有心裡面替佢難過.......這令我有d內疚呀......

台長: Hoi C
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文