24h購物| | PChome| 登入
2004-07-04 21:03:05| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

總決賽【葡國雞對希臘腸】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚葡國雞對希臘腸,估唔到兩隊都可以入到決賽呀><
不過我就好憎葡萄牙,點解?係人都知我鐘意英格蘭架啦~
加上極討厭費高,所以我希望希臘捧杯~不過說話就唔可以咁講既~
冠國杯揭幕戰同總決賽都係兩對玩哂~揭幕戰希臘爆大冷勝2:1~
真係無人估到!今次對返.....葡萄牙一定唔會再失威~
雖然我睇希臘d波只係睇精華,但係發覺一點~就係佢地雖然全對死守咁~
但係都比捷克射左好多波...睇人睇得唔夠緊~如果唔係龍門好~一早死!
今埸對住攻力差唔多既葡萄牙~一個唔小心就咁88~如果葡萄牙先開紀錄~
希臘可以話死得咁制~因為佢地會死攻令到無左後衛~攪到可能失多球~
加上數字方便~入得決賽既主辦國就必定冠軍~
而一樣用死守戰術既英格蘭都係輸比佢~仲有英格蘭次次出局都係輸比冠軍~
加上希臘攻力唔夠英格蘭~想入球都難~我話今埸唔係和就葡萄牙嬴~
所以我會去濠江睇~因為去親濠江睇既波都係會估錯!!!>v<
葡萄牙......受死啦!

葡國雞vs希臘腸
希望1:1
我估2:1

台長: 尚未設定
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文