24h購物| | PChome| 登入
2005-07-20 12:10:32| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

......哭了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放學番屋企睇埋電視開電腦..
睇到小琳既MESSAGE..
*原諒我呃妳a...
我今次真係走架...我唔想講俾妳聽..
係因為我想俾\\妳見到開心既小琳a...
我想小琳俾人既感覺係開心架.!!今次番黎..
搞到妳地有時唔開心..!!!sorry呀...!!
但係我依家真係完全忘記左佢\架啦.___-
希望妳信我..朋友其實好簡單....只要一齊開開心心就好ok...
等小琳啦...我地4年之後創一番事業..一齊住...
哇..諗起都開心呀..!!
唔使驚冇朋友陪..因為只要妳需要我..
我就會係妳身邊...因為好朋友係0係個心度架嘛..!!
我點都會陪住妳架..!!!

HAAA!我講過話今次吾會吾捨得..因為我地仲有好多野等住一齊做..
但......我...............哭了!
我真係以為妳吾想見到佢\地吾開心..所以呃佢\地..
我真係以為妳講真....哈..我都俾你呃埋..
突然覺得..............妳真的長大了很多..
一點也不似以前的小琳..
相信妳已獨立起來了..
朋友..走了一個又走..走了一個又走..
不過....我會等*

講過架喇..4年嘛..*\\/*
我有我O係呢度學野..
你有你O係果邊學..
那就夠了..

番到屋企睇左陣馬嬲..
嘰咕嘰嘰咕嘰嘰..
咕嘰咕咕嘰咕咕
根住就出左去同慧買野//
今日諗住出去買頭X俾小琳..但係攎極都搵吾到囉唔該哂-*
我仲呃佢話我番中心...COZ我吾想俾佢知我買.....
嘻..我會寄俾你GAA-*
我自己買左DDD野..
到..T^T`
同慧影左貼..
根住番TM..食飯..
上左車冇幾耐..KAIB打黎..話搵吾到小琳..
我打俾佢哥哥...
我不想再猜了...要走的始終要走..=]
食野..嘻..飽到想死..
睇番我地之前好多貼...真的長大了好很多!





PS.我....好掛住小琳*

台長: ●DAISY_____
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文